لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه کاتالیست اپل تنها برای برخی از اپلیکیشن‌های محدود آیپدها عرضه می‌شود

پروژه کاتالیست اپل تنها برای برخی از اپلیکیشن‌های محدود آیپدها عرضه می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا پروژه کاتالیست خود را تنها برای برخی از اپلیکیشن‌های آیپدها آماده عرضه کند که در آن‌ها باید تعدادی از فاکتورها نظیر کیفیت، سازگاری و موارد دیگر سازگاری کامل داشته باشند.

اپل در زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 اقدام به معرفی آی او اس 13 و مک او اس کاتالینا به همراه پروژه کاتالیست رونمایی کرد. پروژه کاتالیست می‌تواند اپلیکیشن‌های آیپدها را از طریق ابزاری ویژه در کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل مک او اس کاتالینا آماده اجرا کند و اپل حتی با همکاری برخی از شرکت‌ها نظیر توییتر اپلیکیشن مخصوص آیپدها را برای کامپیوترهای مک نیز آماده عرضه کرد.

اما حالا گزارش‌های منتشر شده از وب سایت Ars Technica حاکی از آن است که شرکت اپل این پروژه را تنها برای برخی از اپلیکیشن‌های ارائه شده برای آیپدها آماده عرضه کرده است که باید از لحاظ کیفیت، کاربری و نحوه استفاده برای اجرا در کامپیوترهای مک بهینه شده باشند.

اپل تصمیم دارد تا پس از بررسی هر یک از اپلیکیشن‌های ویژه در آیپدها امکان عرضه نسخه مبتنی بر مک او اس آن‌ها را از طریق پروژه کاتالیست در اختیار کاربران قرار دهد. بر این اساس، یکی از توسعه دهندگان محصولات اپل، Todd Benjamin اعلام کرده که تمامی اپلیکیشن‌های ارائه شده برای آیپدها امکان پشتیبانی از چنین قابلیتی را نخواهند داشت و کاربران باید حتماً از روش‌ها نوین برای طراحی و کاربری استفاده کرده باشند و توسعه دهندگان به صورت صد درصد نمی‌توانند تمامی اپلیکیشن‌های ارائه شده در آی او اس و آیپد او اس را برای مک آماده عرضه کنند.

گفتنی است که اپل هنوز به صورت رسمی در مورد این مسئله ادعایی را مطرح نکرده است با این حال این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در ماه‌های آتی اطلاعات دقیق در مورد ارائه این قابلیت به توسعه دهندگان را ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420