لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر CAD جدید از آیفون XI منتشر شد

تصویر CAD جدید از آیفون XI منتشر شد

وب سایت اسلش لیکس به تازگی دو تصویر CAD از ظاهر و نوع طراحی آیفون XI را منتشر کرده است که در آن حالت دوربین مربعی به همراه سه لنز را منتشر کرده است.

در این تصاویر CAD که از آیفون XI منتشر شده تمامی قسمت‌های جلویی و پشتی دستگاه مشخص شده است و می‌توان ظاهر احتمالی این دستگاه‌ها را مشاهده کرد. با وجود انتشار این تصاویر، هنوز مشخص نیست که صحت این دستگاه‌ها تا چه میزان است و اپل در سال 2019 چه تغییراتی را به صورت دقیق روی تلفن‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد. با این حال اسلش لیکس با اتکا بر اطلاعات و شایعات پیشین منتشر شده در مورد محصولات آینده شرکت اپل تصاویر CAD آیفون XI را آماده عرضه کرده است. 

 وان لیکس تا پیش از این نیز یکی از پیشگامان فعال درزمینهٔ انتشار شایعات مربوط به آیفون XI و دستگاه‌های جدید اپل به‌حساب میامد و حالا این وب سایت تلاش کرده تا در انتشار اطلاعات جدید خود تصاویری کاملاً دقیق را از آنچه اپل به عنوان تلفن‌های هوشمند سال آینده خود رونمایی می‌کند را آماده عرضه کرده است.

اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 و مشخصاً در ماه سپتامبر اقدام به معرفی و عرضه سه مدل تلفن هوشمند جدید کند که دو مدل از آن‌ها نسخه جدید و به‌روز رسانی شده آیفون XI و آیفون XI Max با سایز 5.8 و 6.5 اینچ می‌شود. این تلفن‌های هوشمند دارای دوربین سه‌گانه به همراه نمایشگر اولد می‌شوند.

  علاوه بر این، اپل در سال جاری میلادی از یک مدل آیفون 6.1 اینچی مبتنی بر نمایشگر ال سی دی رونمایی می‌کند که از لحاظ کاربری شباهت بسیار زیادی به آیفون XR دارد و در حقیقت نسخه پیشرفته آن محسوب می‌شود. اپل تصمیم دارد تا در این تلفن هوشمند از دوربین دوگانه به همراه همان طراحی مربعی استفاده کند که اسلش لیکس تصاویر CAD مربوط به آن‌ها را نیز منتشر کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420