لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک ادعای وال استریت ژورنال در مورد دلیل جدایی جانی آیو را تکذیب کرد

تیم کوک ادعای وال استریت ژورنال در مورد دلیل جدایی جانی آیو را تکذیب کرد

 تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت اپل در بیانیه اخیر خود که برای NBC ارسال کرده با لحنی تند از وال استریت ژورنال انتقاد کرده و ادعای این خبرگزاری مبنی بر دلیل جدایی جانی آیو را تکذیب کرده است.

در ادعای وال استریت ژورنال که به تازگی منتشر شده بود، این ادعا مطرح شده که جانی آیو از سال 2015 و از زمان عرضه نسخه جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ با مشکلات زیادی برای فعالیت در شرکت اپل مواجه بود و حتی به این خاطر تفاوت عقیده با دیگر مدیران شرکت اپل تصمیم به کاهش همکاری خود با این کمپانی گرفت. وی رفته رفته همکاری خود را با اپل کاهش داد تا نهایتاً در روز پنجشنبه هفته گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که از اپل جدا خواهد شد و در شرکت اختصاصی خودش به فعالیت خواهد پرداخت.

در این میان، تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل این ادعا را رد کرده و اعلام کرده که جانی آیو به هیچ وجه با تیم کاری شرکت اپل مشکلی نداشته است. متن بیانیه تیم کوک به شرح زیر است:

این داستان ادعایی بیهوده است و نتیجه گیری‌های حاصل از آن با واقعیت تناقض دارند. این داستان در سطح بسیار پایین نشان دهنده عدم درک مدعی آن از نحوه کار تیم‌های اپل است. این داستان روابط کاری در اپل را تحریف کرده است و تصمیمات و رویدادها را به صورت صحیح بیان نکرده است.

تیم طراحی اپل به طرز شگفت آوری بااستعداد هستند. همان‌طور که جانی آیو در مصاحبه‌های خود گفته، این تیم در حال حاضر قوی‌تر از همیشه است و من کاملاً به آن‌ها و نظارتی که «جف» و «ایوانز» روی آن دارند اعتماد دارم. پروژه‌هایی که آن‌ها روی آن کار می‌کنند قطعاً ذهن همه را شگفت زده می‌کند. 

تیم کوک

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373