لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان اشتراک‌گذاری استاتوس های واتساپ در فیس‌بوک آماده تست شد

امکان اشتراک‌گذاری استاتوس های واتساپ در فیس‌بوک آماده تست شد

شرکت فیس‌بوک در راستای یک‌سوسازی سرویس‌های نرم افزاری خود اقدام به توسعه امکان انتشار محتوای استاتوس های واتساپ در فیس‌بوک کرده است.

تا پیش از این فیس‌بوک در حال تست قابلیتی ویژه برای انتقال پیام‌های واتساپ، اینستاگرام و فیس‌بوک به صورت مشترک در سرویس‌های مختلف بودند؛ اما حالا مشخص شده است که شرکت فیس‌بوک تصمیم دارد تا این قابلیت را به دلیل عدم تمایل برخی از کاربران به ارائه این قابلیت و همچنین نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی تصمیم دارد تا این سرویس را به کاربران ارائه ندهد.

بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که فیس‌بوک اخیراً تصمیم گرفته تا امکان اشتراک‌گذاری استاتوس های واتساپ را در فیس‌بوک ارائه دهد. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران بدون نیاز برای مراجعه به فیس‌بوک، استاتوس های مختلف را به حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی انتشار دهند.

این قابلیت نشان می‌دهد که فیس‌بوک تلاش دارد تا سه شبکه اجتماعی و پیام رسان فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ را باقابلیت‌هایی مشابه به کاربران ارائه دهد و یک سرویس یکپارچه و کارآمد را در اختیار کاربران قرار دهد. این سرویس یکپارچه ممکن است در آینده باعث شود تا کاربران برای دسترسی به هر یک از این سرویس‌های اجتماعی نیازی به دسترسی به تمامی این سه شبکه اجتماعی داشته باشد و تنها از طریق یکی از آن‌ها بتوانند موارد مختلف را در شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند.

این قابلیت در آینده نزدیک در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد؛ با این حال فیس‌بوک فعلاً در حال تست توانایی اجرایی آن در میان کاربران تست کننده نسخه‌های بتا است و در حال بررسی‌های آن است و ممکن است در آینده نزدیک عرضه عمومی آن را از طریق آپدیت‌های جدید واتساپ به کاربران ارائه دهد.

برای دسترسی به این قابلیت در آینده کاربران باید اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های خود را آپدیت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373