لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت Sign In with Apple ممکن است باعث خطرات امنیتی شود

قابلیت Sign In with Apple ممکن است باعث خطرات امنیتی شود

 یکی از موسسه‌های امنیتی، اخیراً در گزارشی ادعا کرده که قابلیت Sign In with Apple ممکن است کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط اپل را با خطرات امنیتی مواجه کند.

اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 از آی او اس 13 و مک او اس کاتالینا به همراه قابلیت Sign In with Apple رونمایی کرد و حالا موسسه OpenID در مورد خطرات امنیتی مربوط به آن هشدار داده است.

اپل ادعا می‌کند که ارائه قابلیت Sign In with Apple باعث حذف واسط‌هایی نظیر گوگل، فیس‌بوک و توییتر از چرخه استفاده روزمره کاربران شود و امنیت کاربران را به صورت بهینه‌تر حفظ کند. در این میان بررسی‌های انجام شده توسط OpenID حاکی از آن است که ارائه قابلیت Sign In with Apple باعث می‌شود تا کاربران برای دسترسی به حساب‌های کاربری حساس‌تر نظیر حساب مستر کارت و پی پال در کنار دیگر حساب‌های آنلاین پرداختی با چالش‌های مختلف مواجه شوند. این موسسه در نامه‌ای سرگشاده که کریگ فردیگی، مدیر بخش توسعه نرم افزاری ارسال کرده، از او خواسته است تا نحوه رمزنگاری و پروتکل‌های به کار رفته در قابلیت Sign In with Apple را به طور کامل توضیح دهد و در این زمینه شفاف سازی کامل انجام دهد.

علاوه بر این موسسه یاد شده از اپل خواسته تا در نحوه ارائه خدمات و قابلیت Sign In with Apple در اپلیکیشن‌های ارائه شده به توسعه دهندگان دقت بیشتری به عمل آورد تا توسعه دهندگان از آن استفاده بی‌مورد نکنند تا به اطلاعات خاص و ویژه اپل آیدی کاربران دسترسی داشته باشند. اتصال اپل آیدی به برخی حساب‌های کاربری در صورت وجود حساب‌های کاربری هک شده ممکن است باعث نفوذ هکرها و افراد ناشناس به حساب کاربری اپل آیدی و در نهایت نفوذ به حساب کاربری افراد شود. این مسئله ممکن است در نهایت باعث از بین رفتن امنیت کاربران و نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420