لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران اپل موزیک از مرز 60 میلیون نفر گذشت

کاربران اپل موزیک از مرز 60 میلیون نفر گذشت

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تعداد کاربران سرویس استریم موسیقی اپل موزیک به 60 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است.

ادی کیو مدیر بخش بازاریابی محصولات نرم افزاری اپل در مصاحبه دو روز پیش خود با یکی از خبرگزاری‌های فرانسوی این مسئله را تائید کرده است که شرکت اپل توانسته با ارائه این سرویس استریم موسیقی به رکوردی جدید درزمینهٔ ارائه محتوای دیجیتالی موسیقی دست پیدا کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده افزایش تعداد سرویس اپل موزیک با اتفاقات مربوط به عدم اعتماد کاربران به سرویس اسپاتیفای هم‌زمان بوده است. اسپاتیفای در هفته‌های گذشته بارها اعلام کرده بود که درآمد خود را از طریق پخش هوشمند تبلیغات به دست میاورد و این سرویس سلایق کاربران را بر اساس نوع موسیقی و پادکست‌های در حال گوش دادن رصد می‌کند و اطلاعات آن را در سرویس خود نگهداری می‌کند. این مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل کمتری به استفاده از سرویس اسپاتیفای داشته باشند و به سمت استفاده از سرویس اپل موزیک به‌عنوان مهم‌ترین رقیب این سرویس پخش محتوای صوتی تشویق شوند.

اپل تصمیم دارد تا از طریق ارائه خدمات بهینه‌تر و جدا سازی بخش پادکست‌ها از موسیقی‌ها به همراه حذف حق کپی رایت محصولات، علاوه بر کمک به توسعه دهندگان و کاربران به کاربران نیز بهترین امکانات برای مشاهده محتوای صوتی را بدهد. بر این اساس پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک تعداد کاربران این سرویس پخش موسیقی افزایش پیدا کند و کاربران در بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر و سریع‌تر به موسیقی‌ها دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که این سرویس نیازمند پرداخت مبلغ 10 دلار به صورت ماهیانه است و کاربران می‌توانند از طریق گیفت کارت اپل اقدام به شارژ حساب اپل آیدی و خرید اشتراک یاد شده در دستگاه‌های خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420