لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل خرابی برخی از مک بوک ایرهای 2018 را تائید کرد

اپل خرابی  برخی از مک بوک ایرهای 2018 را تائید کرد

 شرکت اپل اعلام کرده که تعداد بسیار کمی از مک بوک ایرهای 2018 دارای مشکلاتی در مادربرد و مدار منطقی خود هستند و از کاربران خواسته تا در صورت تجربه چنین خرابی مستقیم به نزدیک‌ترین نمایندگی رسمی این کمپانی مراجعه کنند. 

شرکت اپل در یک سند داخلی این مسئله را تائید کرده و اعلام کرده که در صورت بروز خرابی‌های ناشی از مدار منطقی و مادربرد کاربران می‌توانند به صورت حضوری به اپل استورهای رسمی مراجعه کنند.
اپل اعلام کرده که این خرابی مستقیم به خود شرکت اپل و ساخت این مک بوک‌ها مربوط بوده و به پارت نامبرهای مختلف یا نوع دستگاه‌های خاص مربوط نمی‌شود. بر این اساس کاربران تنها می‌توانند از طریق پشتیبانی رسمی اپل و ارائه خدمات پس از فروش محصولات اپل اقدام به خرید محصولات مختلف کنند.
کاربرانی که با این مشکلاتی از این دست مواجه شده‌اند می‌توانند به صورت مستقیم با مراجعه به یک اپل استور رسمی که ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات شرکت اپل است از این خدمات استفاده کنند. گفتنی است که اپل نماینده رسمی در کشور ایران ندارد و کاربران باید برای دریافت این خدمات به اپل استورهای رسمی و تائید شده اپل در خارج از کشور مراجعه کنند.
یکی از اپل استورهای نزدیک به ایران در دبی و دو شعبه در استانبول وجود دارد که کاربران می‌توانند با ارسال دستگاه‌های خود به این شعبات خدمات پس از فروش محصولات را دریافت کنند.
ضمناً کاربران باید پیش از اقدام به ارسال دستگاه‌های خراب از طریق وب سایت چک کاوریج خدمات پس از فروش محصول در اختیار خود و مدت زمان گارانتی را در آن‌ها مشخص کند و از اینکه اپل همچنان خدمات گارانتی را به مک بوک ایرهای آن‌ها ارائه می‌دهد اطمینان حاصل کنند.
باید به یاد داشت که خدمات پس از فروش اپل تنها برای یک سال خواهد بود مگر اینکه کاربران سرویس ویژه Apple Care + را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420