لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا جانی آیو از اپل جدا شد؟

چرا جانی آیو از اپل جدا شد؟

 یکی از خبرهای شوکه کننده‌ای که روزهای پایانی هفته گذشته منتشر شد مربوط به جدا شدن جانی آیو از شرکت اپل و تیم طراحی صنعتی این شرکت بوده است.

بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده بودند که جدا شدن جانی آیو از شرکت اپل باعث تضعیف این کمپانی درزمینهٔ طراحی محصولات جدید می‌شود؛ با این حال فاینشیال تایمز ادعا کرده که جانی آیو تصمیم دارد تا همچنان به همکاری خود با اپل ادامه دهد؛ اما این همکاری به صورت غیرمستقیم و به صورت کاملاً مستقل خواهد بود و آیو تصمیم دارد تا یک کمپانی جداگانه در این زمینه راه اندازی کند.

در این میان مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ به دلیل جدایی آیو از اپل پرداخته و اعلام کرده که او از سال 2015 اختلافات بزرگی با دیگر مدیران شرکت اپل داشته است که این مسئله باعث شد تا او رفته رفته فعالیت خود را در اپل کاهش دهد. در این گزارش آمده است که جانی آیو از طراحی برخی از محصولات شرکت اپل، به خصوص اپل واچ رضایت کافی را نداشت و به همین دلیل اختلاف‌های زیادی با مدیران این کمپانی پیدا کرد.

از طرف دیگر مجله نیویورکر در گزارش‌های پیشین خود اعلام کرده بود که آیو از سال 2015 فعالیت خود را در شرکت اپل کاهش داده بود و بیشتر مسئولیت‌های خود را به آلن دای (Alan Dye) و ریچارد هوارث (Richard Howarth) واگذار کرده بود. وی در چند سال گذشته مدت زمان کمتری را در مقر اصلی شرکت اپل می‌گذراند و حتی در برخی اوقات دو روز در هفته را در دفتر خود در مقر اصلی اپل سپری می‌کرد. مهم‌ترین فعالیت آیو پس از سال 2015 به طراحی و معماری اپل پارک مربوط می‌شود و او فعالیت کمتری درزمینهٔ طراحی محصولات مختلف داشت.

وی تا پیش از این نیز انتقادهای زیادی به طراحی برخی از محصولات اپل کرده بود؛ او در یکی از مصاحبه‌های خود از طراحی مک بوک پرو، نحوه شارژ مجیک ماوس 2 و اپل پنسل نسل 1 و دوربین آیفون 6 اس به بعد انتقاد کرده بود. 

گفتنی است که این ادعا توسط خبرگزاری‌های دیگر نظیر وال استریت ژورنال نیز تایید شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420