لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو همچنان به صورت غیرمستقیم با شرکت اپل در ارتباط خواهد بود

جانی آیو همچنان به صورت غیرمستقیم با شرکت اپل در ارتباط خواهد بود

 روز پنجشنبه شرکت اپل رسماً اعلام کرد که جانی آیو مدیر بخش طراحی صنعتی محصولات اپل از این شرکت جدا می‌شود و دیگر تمایلی برای همکاری با این شرکت به صورت مستقیم ندارد.

جانی آیو از سال 1998 به استخدام شرکت اپل درآمد و تحت نظارت مستقیم استیو جابز به فعالیت خود درزمینهٔ طراحی محصولات این شرکت پرداخت. یکی از اولین موفقیت‌های کاری جانی آیو در شرکت اپل به طراحی آیمک G3 مربوط می‌شود که باعث شد تا سهام اپل در آن زمان که در حال تجربه رشد منفی بود به یک باره افزایش پیدا کند و این شرکت از ورشکستی و فعالیت ضعیف در بازار جهان نجات پیدا کند.

تیم کوک به‌عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در بیانیه‌ای به جدایی جانی آیو واکنش نشان داد و اعلام کرد که جانی آیو از سال 1998 نقشی کلیدی در اپل داشت و باعث شد تا محصولاتی نظیر آیمک‌ها و آیفون‌ها به زیباترین و کارآمدترین محصولات هوشمند در جهان تبدیل شود. او همچنین از تلاش جانی آیو در طراحی پروژه بلندپروازانه اپل پارک قدردانی کرد و فعالیت‌های او را گرامی داشت.

جانی آیو یکی از کلیدی‌ترین افراد شرکت اپل بود که طراحی بسیاری از محصولات این شرکت تحت نظارت مستقیم او انجام می‌شد. اما حالا جدایی او از شرکت اپل باعث شده تا شایعاتی در مورد شکست اپل و پایان موفقیت این شرکت درزمینهٔ تولید و عرضه محصولات الکترونیکی مربوط باشد.

هر چند که اپل به صورت مستقیم و رسمی هیچ ادعایی در مورد دلیل جدایی جانی آیو از اپل ارائه نداده؛ خبرگزاری فاینشیال تایمز اعلام کرده که جانی آیو تصمیم به قطع همکاری کامل با شرکت اپل ندارد؛ بلکه او تصمیم دارد تا یک شرکت اختصاصی درزمینهٔ طراحی صنعتی راه بی اندازد. این شرکت قرار است از اپل سفارش طراحی محصولات الکترونیکی مختلف را بگیرد؛ بنابراین می‌توان امیدوار بود که جانی آیو همچنان با شرکت اپل به صورت غیرمستقیم در ارتباط باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373