لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رشد 22 درصدی فروش اپل واچ به لطف محبوبیت سری 4

رشد 22 درصدی فروش اپل واچ به لطف محبوبیت سری 4

 گزارش‌های آماری منتشر شده از فروش اپل واچ حاکی از آن است که اپل رشد بیست و دو درصدی را در این زمینه تجربه کرده است.

گزارش جدید موسسه کانترپوینت نشان دهنده آن است که اپل در تولید و عرضه اپل واچ سری 4 توانسته سطح فروش محصولات هوشمند خود را در سال 2018 افزایش دهد و به یکی از مهم‌ترین فروشندگان ساعت‌های هوشمند در بازار جهانی تبدیل شود.

Satyajit Sinha تحلیلگر موسسه کانترپوینت اعلام کرده که اپل پس از معرفی و آماده سازی اپل واچ سری 4 توانسته میزان فروش تمام ساعت‌های هوشمند خود را تا 22 درصد افزایش دهد. ارائه قابلیت‌های ECG و موارد دیگر در اپل واچ سری 4 حاکی از آن است که در طول سال 2018 میلادی نزدیک به 11.5 میلیون واحد از ساعت‌های هوشمند اپل واچ به فروش رفته است و سطح عرضه این محصولات نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است.

از نیمه دوم سال 2018 میلادی اعلام کرد که دیگر اطلاعات دقیق میزان فروش محصولات سخت افزاری خود را به صورت شفاف منتشر نمی‌کند که همین مسئله باعث شده تا فقط شرکت‌های تحلیلی امکان انتشار اطلاعات مربوط به این شرکت را در بازار جهانی داشته باشند.

کانترپوینت یکی از مهم‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تحلیلی در زمینه بررسی میزان فروش محصولات سخت افزاری و نرم افزاری است که اعلام کرده که شرکت اپل نزدیک به 37 درصد از سهم بازار جهانی در زمینه فروش ساعت‌های هوشمند را در اختیار داشته و به‌احتمال زیاد می‌تواند این میزان را برای سال جاری نیز نگه دارد. اپل احتمالاً تا پایان سال 2019 میلادی همین میزان فروش از اپل واچ را خواهد داشت و احتمال افزایش یا کاهش سطح فروش اپل واچ‌ها در سال جاری بسیار پایین خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420