لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اتصال دسته ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به آیپد و آیفون چه امکاناتی را به کاربران ارائه می‌دهد

اتصال دسته ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به آیپد و آیفون چه امکاناتی را به کاربران ارائه می‌دهد

 یکی از قابلیت‌هایی که شرکت اپل در توسعه آیپد او اس به کاربران ارائه داده امکان دسترسی به کنترلر یا همان دسته ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 است که باعث می‌شود تا آیپدها به کنسول‌هایی همراه تبدیل شوند.

کاربران آیپد که از کنسول‌های بازی ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 برای اجرای بازی‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند از این پس از طریق سیستم ارتباط بی‌سیم بلوتوث دسته‌های این کنسول‌ها را به آیپدهای خود متصل کنند و از آن طریق امکان اجرای بازی‌های این کنسول‌ها را به صورت ریموت داشته باشند.

برای اجرای این بازی‌ها کاربران می‌توانند بازی‌های نصب شده به صورت قانونی در کنسول‌های خود را در آیپد به صورت ریموت اجرا کنند و از آن طریق دیگر محدود به اجرای بازی‌ها به صورت مستقیم نباشند و بتوانند بازی‌ها را به صورت مستقیم اجرا کنند. این قابلیت علاوه بر آیپد او اس در آی او اس 13 نیز ارائه شده است و محدودیتی برای اجرای بازی‌ها در آیپد یا آیفون را ندارند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند برخی دیگر از بازی‌های ارائه شده در این دو سیستم عامل را نیز در دستگاه‌های خود اجرا کنند و دیگر محدودیتی در اجرای این دسته‌ها ندارند. این یکی از مهم‌ترین تغییراتی است که اپل در سیاست‌های خود برای عرضه دستگاه‌های مبتنی بر استاندارد MFI ارائه داده است.

کاربران می‌توانند بااتصال به سرویس‌های مشابهی نظیر Xbox Game Pass به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند و از طریق آیپد یا آیفون و دسته ایکس باکس و پلی استیشن بازی‌های مورد نظر خود را اجرا کنند.

گفتنی است که برای دسترسی به این قابلیت‌ها بازی‌های خریداری شده در کنسول‌های یاد شده باید به صورت قانونی خریداری شده باشند و کنسول امکان دسترسی به اینترنت و شبکه محلی خانه را داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420