لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تلاش برای تعبیه دوربین سلفی در پشت نمایشگر انجام شد

اولین تلاش برای تعبیه دوربین سلفی در پشت نمایشگر انجام شد

 شرکت اوپو به تازگی از تلفن هوشمندی رونمایی کرده است که دوربین سلفی آن در پشت نمایشگر تعبیه شده است. این تلفن هوشمند یکی از اولین نمونه‌های گوشی‌های دارای نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه است که برای تعبیه دوربین سلفی نیازی به ایجاد بریدگی، حفره یا نوار مشخص در قسمت بالا ندارد.

اوپو این تلفن هوشمند را در جریان کنفرانس جهانی موبایل در شانگهای رونمایی کرده است و قرار است تا ماه آینده آماده عرضه به بازار شود. اوپو تلاش کرده تا دستگاه جدید خود را با طراحی مشابه با تلفن‌های هوشمند دیگر آماده عرضه کند و در آن هیچ حاشیه‌ای را به وجود نیاورد؛ با این حال این شرکت یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این طراحی را برطرف کرده و با تعبیه دوربین سلفی در قسمت پشتی پنل نمایشگر از تعبیه بریدگی یا ناچ خودداری کرده است.

هر چند که اوپو یکی از شرکت‌هایی است که به دنبال آزمایش قابلیت‌های مختلف است؛ اما هنوز مشخص نشده که این محصول از لحاظ کیفیت در چه سطحی قرار دارد. سؤال بسیاری از کاربران این است که کیفیت دوربین این دستگاه در چه سطحی قرار دارد و اینکه قرار دادن دوربین در بخش بالای نمایشگر تأثیری روی نحوه کاربری این دستگاه‌ها گذاشته است یا خیر.

بسیاری از قابلیت‌ها و توانایی‌های امروزی عرضه شده در دستگاه‌های جدید با تمرکز بر این مسئله در حال توسعه هستند که همه سنسورهای کاربردی در بخش پشتی نمایشگر قرار بگیرد و هیچ چیز غیر از نمایشگر در قسمت جلویی دستگاه دیده نشود. این قابلیت‌ها و توانایی‌ها فعلاً در حال تست هستند و احتمالاً شرکت‌های بزرگی نظیر اپل فعلاً در دستگاه‌های کاربردی خود از آن‌ها استفاده نمی‌کنند.

سیاست اپل بر این اساس است که دستگاه‌های تولید شده از لحاظ کیفیت و کاربری در جایگاه بهتری قرار داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420