لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بند اپل واچ مجهز به دوربین می‌شود

بند اپل واچ مجهز به دوربین می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه نسخه‌های بعدی ساعت‌های هوشمند خود، امکان تعبیه دوربین در بند اپل واچ را فراهم کند.

بر اساس پتنت جدیدی که شرکت اپل در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده، این کمپانی اقدام به توضیح ایده‌ای در مورد تعبیه یک سنسور و دوربین جدید در بند اپل واچ کرده است. بر اساس این توضیحات اپل تصمیم دارد تا امکان ثبت تصاویر به صورت عکس و ویدیو را در کنار امکان برقراری تماس‌های تصویری را به ساعت‌های هوشمند اپل واچ بیاورد.

اپل در توضیحات این پتنت تمرکز خود را روی ساخت بند اپل واچ جدید گذاشته است. بند اپل واچ جدید با طراحی انعطاف پذیر ساخته می‌شود و به ساعت هوشمند متصل می‌شود و از آن طریق امکان اتصال دوربین به اپل واج را می‌دهد. 

 در ادامه توضیحات منتشر شده در این ویدیو، اپل اعلام کرده که بند یاد شده از جنس همان بندهای سابق عرضه شده برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ است و تنها تغییراتی که در آن اعمال می‌شود اضافه شدن دوربین و سنسور جدید برای برقراری تماس‌های تصویری و ثبت عکس و فیلم در آن است.

اپل در این توضیحات هیچ اشاره مستقیمی به اپل واچ و نوع قابلیت‌های آن نکرده است و به همین دلیل نمی‌توان به صورت صد در صد گفت که این بند تنها امکان اتصال به سری‌های جدید اپل واچ را دارد. این مسئله به آن معنا است که اپل واچ سری 5 ممکن است با این بند به صورت پیش‌فرض آماده عرضه شود؛ اما کاربران اپل واچ‌های سری 3 یا 4 نیز ممکن است امکان خرید جداگانه این بند را داشته باشند تا از طریق آن بتوانند به دوربین جداگانه اپل واچ دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که تا به امروز هیچ یک از اپل واچ‌های عرضه شده توسط شرکت اپل دارای امکان دسترسی به دوربین آن هم به صورت مستقیم را ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420