لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آیمک 2019 | سریع، قدرتمند، کاربردی

معرفی آیمک 2019 | سریع، قدرتمند، کاربردی

 آیمک 2019 یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که شرکت اپل در نیمه اول سال 2019 میلادی آماده عرضه به بازار کرد.

آیمک 2019 از لحاظ طراحی ظاهری شاید شبیه به نسل‌های قبلی خود باشد، با این حال اپل تغییراتی اساسی را در سخت افزار آن اعمال کرده است. سری محصولات آیمک از قدرتمندترین کامپیوترهای شخصی تولید شده توسط شرکت اپل به‌حساب میایند که دارای ظاهری ویژه برای کارکرد مناسب و بهینه برای افراد حرفه‌ای هستند.

اپل در توسعه و طراحی این محصولات تلاش کرده تا بهترین و کاربردی‌ترین تکنولوژی روز دنیا را به کار ببرد تا بهترین و کارآمدترین دستگاه را برای پردازش‌های شخصی و حرفه‌ای آماده عرضه کند.

نمایشگر رتینای با کیفیت آیمک 2019

  آیمک 2019 همانند نسخه‌های پیشین خود در دو نسخه 21.5 اینچ و 27 اینچ آماده عرضه شده است. نمایشگرهای به کار رفته در این کامپیوترهای رومیزی با کیفیت 4K و 5K بسته به مدل‌های مختلف تعبیه و آماده استفاده شده‌اند روشنایی 500 نیتبه همراه رزولوشن بالا باعث می‌شود تا کیفیت تصاویر آیمک 2019 بسیار شفاف و واضح باشد. در حقیقت تصاویر واقعی نشان داده شده در این نمایشگرها می‌تواند بهترین گزینه برای افراد حرفه‌ای نظیر طراحان، گرافیست‌ها، مهندس‌ها باشد. علاوه بر اینکه تماشای فیلم و محتوای ویدیویی و تصویری در کنار ویرایش آن‌ها در آیمک‌های جدید خالی از لطف نخواهد بود.

قدرت سخت افزاری بهتر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر

 اپل در طراحی آیمک 2019 تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این کامپیوترهای حرفه‌ای به‌طور کامل قادر به پاسخگویی نیاز تمام کاربران باشند. اپل در توضیحات این محصول اعلام کرده که بازدهی آیمک 2019 با سایز 21.5 اینچ پردازنده مرکزی تا 60 درصد و پردازنده گرافیکی تا 80 درصد بهبود یافته است. علاوه بر این، آیمک‌های 27 اینچی تا 2.4 درصد نسبت به نسل‌های قبلی افزایش سرعت پردازش مرکزی داشته‌اند و تا 50 درصد برای پردازش‌های گرافیکی قدرتمندتر شده‌اند. این مسئله نشان می‌دهد که اپل تلاش کرده آیمک 2019 را به‌عنوان استانداردترین و قدرتمندترین کامپیوتر ممکن آماده عرضه کند.

پردازنده آیمک‌های 21.5 اینچ تا 6 هسته و با فرکانس 4.6 گیگاهرتز و پردازنده‌های آیمک 2019 با سایز 27 اینچ تا 8 هسته و با فرکانس 5.0 گیگاهرتز قابل انتخاب است که می‌تواند برای کارهای بسیار حرفه‌ای مناسب و کافی باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420