لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک گیمز از کسانی که تقلب می‌کنند شکایت می‌کند

اپیک گیمز از کسانی که تقلب می‌کنند شکایت می‌کند

 شرکت اپیک گیمز اعلام کرده که از این پس متقلبین را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهند و بابت تقلب در بازی‌های خود از کاربران شکایت می‌کند.

تا پیش از این، شرکت اپیک گیمز در توسعه و عرضه بازی‌های خود ابزارهای ضد تقلب قدرتمندی را به کار گرفته بود تا کاربران نتوانند از نسخه‌های مود شده یا استفاده از کدهای تقلب‌ها استفاده کنند. اما حالا شرکت اپیک گیمز اعلام کرده که از این پس بابت تقلب در بازی‌ها از کاربران شکایت می‌کند و حتی کاربران را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد. شرکت اپیک اعلام کرده که حتی کاربران را در کشورهای مختلفی که فعالیت نمی‌کنند نیز مورد تعقیب قرار می‌دهد تا در صورت سفر به کشورهای دیگر از آن‌ها شکایت کند.

این کمپانی تصمیم دارد تا با اتخاذ قوانین سفت و سخت‌تر پلتفرم اجرای بازی‌های خود را ایمن‌تر کند. کاربران به هیچ وجه نباید در حساب کاربری اپیک گیمز خود تقلب کنند؛ چرا که در کوچک‌ترین اقدام ممکن شرکت یاد شده حساب کاربری افراد را مسدود کرده و مبلغ مربوط به بازی‌های خرید شده را به آن‌ها عودت نمی‌دهد.

تا پیش از این سرویس‌های بازی دیگر نظیر استیم نیز سیاست‌های مشابهی را اتحاد کرده بودند که بر اساس آن‌ها کاربران نمی‌توانستند در بازی‌های آنلاین اقدام به هرگونه تقلبی کنند. تقلب در بازی‌های آنلاین به‌منزله نقض حق دیگر کاربران خواهد بود و علاوه بر این باعث کاهش میزان درآمد شرکت‌های ارائه دهنده این سرویس‌ها می‌شود.

بسیاری از موارد ارائه شده در این بازی‌ها به صورت پولی آماده دانلود و نصب شده‌اند و تقلب در روند اجرای بازی‌ها و دسترسی به آن‌ها باعث می‌شود تا کاربران هزینه مربوط به آن‌ها را نپردازند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا به هیچ وجه در اجرای بازی‌های آنلاین ارائه شده توسط سرویس‌های مختلف تقلب نکنند؛ چرا که در غیر این صورت تأمین کننده گیفت کارت‌ها و حساب کاربری نمی‌تواند در قبال آن‌ها مسئولیتی داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420