لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای عمومی مک او اس کاتالینا و آیپد او اس آماده عرضه شد

بتای عمومی مک او اس کاتالینا و آیپد او اس آماده عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته در کنار عرضه اولین بتای عمومی آی او اس 13 اقدام به عرضه نسخه بتای عمومی مک او اس کاتالینا و آیپد او اس نیز کرده است.

کاربران کامپیوترهای مک و آیپدها می‌توانند از همین حالا با عضویت در برنامه تست کنندگان اپل به امکانات ویژه این سیستم عامل‌های جدید دسترسی داشته باشند. به طور کل اپل در جریان شب گذشته نسخه بتای تمامی سیستم عامل‌های خود را آماده عرضه به تمامی کاربران کرده است. استفاده از این نسخه‌های بتا رایگان بوده و نیازی به خرید اکانت 99 دلاری توسعه دهندگان ندارد. با این حال کاربران باید در نظر داشته باشند که نصب نسخه‌های بتا دارای مشکلات و باگ‌های فنی متعددی است که ممکن است باعث اختلال در کارکرد روزمره دستگاه‌ها شود. بر این اساس به کاربران تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط اپل توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل‌ها صبر کنند تا در زمان انتشار این مجموعه با مشکلات فنی متعدد مواجه نشوند.

اپل تصمیم دارد تا نسخه‌های عمومی این سیستم عامل‌ها را در روزهای پایانی تابستان یا روزهای ابتدایی زمستان آماده عرضه کند. بر این اساس کاربران می‌توانند حدود سه ماه دیگر به آپدیت‌های عمومی آن‌ها دسترسی داشته باشند. نسخه‌های بتای عرضه شده توسط اپل شامل مک او اس کاتالینا برای کامپیوترهای مک، آیپد او اس برای تبلت‌های آیپد، آی او اس 13 برای آیفون‌ها، واچ او اس 6 برای اپل واچ‌ها آماده عرضه شده است.

کاربران با یک بار عضویت در برنامه تست کنندگان محصولات اپل می‌توانند از تمامی نسخه‌های بتای ارائه شده توسط اپل دسترسی داشته باشند و تمام دستگاه‌های خود را با استفاده از این نسخه‌ها به روز کنند.

گفتنی است که این نسخه‌ها دارای باگ‌های شناخته شده است و به همین دلیل برای بار دیگر تأکید می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی آن‌ها صبر کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420