لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر رندر قاب آیفون 11 مکس منتشر شد

تصویر رندر قاب آیفون 11 مکس منتشر شد

 نزدیک به سه ماه تا زمان برگزاری رویداد پاییزی اپل باقی مانده است حالا موجی از شایعات در مورد آیفون 11 مکس منتشر شده است که در این میان تصویر رندر قاب آیفون 11 مکس نیز منتشر شده است.

این تصویر توسط شرکت Olixar منتشر شده است که نشان دهنده ظاهر احتمالی آیفون 11 و آیفون 11 مکس است. بر اساس این تصویر بسیاری از شایعات منتشر شده در مورد محصولات اپل حقیقت دارند و اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از دوربین سه گانه به همراه طراحی مربعی آن در بخش پشتی آیفون 11 و آیفون 11 مکس استفاده کند.

تصویر یاد شده شامل ظاهر احتمالی آیفون 11 مکس است که یک قاب شفاف با طراحی شرکت Olixar در آن قرار گرفته است. این تصویر بسیاری از شایعات احتمالی شرکت اپل را تائید می‌کند. بررسی‌ها و برخی از شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت Olixar و برخی دیگر از کمپانی‌های ویژه احتمالاً نمونه‌ای از بدنه این تلفن هوشمند را از طریق بازار سیاه از کارخانه‌های عضو زنجیره تأمین خود خریداری کرده‌اند تا از آن طریق بتوانند سریع‌تر از شرکت‌های دیگر اقدام به طراحی و ساخت محصولات جانبی مناسب برای این محصولات کنند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد سپتامبر خود از سه تلفن هوشمند جدید رونمایی کند که به احتمال زیاد نام آن‌ها شامل آیفون 11، آیفون 11 مکس و آیفون XIR خواهد بود. این سه تلفن‌های هوشمند دارای ظاهر و ابعادی مشابه با آیفون‌های سال 2018 هستند با این حال طراحی دوربین آن‌ها تغییر خواهد کرد و کاربران این محصولات به دوربین‌های باکیفیت‌تر با امکانات بهتر توان عکس برداری و فیلم برداری را داشته باشند. اپل در حقیقت تلاش دارد تا امسال روی دوربین آیفون‌ها تمرکز کند و کیفیت آن‌ها را نسبت به سال‌های گذشته بهبود دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420