لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی بازی مبتنی بر واقعیت افزوده هری پاتر Harry Potter: Wizards Unite

معرفی بازی مبتنی بر واقعیت افزوده هری پاتر Harry Potter: Wizards Unite

Harry Potter: Wizards Unite بازی جدید شرکت Niantic توسعه دهنده بازی پوکمان گو است که به تازگی آماده عرضه به کاربران تلفن‌های هوشمند شده است.

بازی جدید هری پاتر یکی از ویژه‌ترین بازی‌های ارائه شده برای دستگاه‌های همراه است که مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده توسعه پیدا کرده است. این بازی تا پیش از این برای برخی از کشورهای جهان شامل استرالیا و نیوزلند به صورت بتا آماده عرضه شده بود و حالا برای تمامی کاربران آماده عرضه شده است.

بازی هری پاتر جدید با استفاده از فناوری‌های ویژه مبتنی بر واقعیت افزوده توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند و برای بار دیگر موفقیتی بزرگ را برای شرکت Niantic به ارمغان بیاورد. این بازی در حال حاضر به صورت عمومی آماده عرضه شده است و قرار است به صورت تدریجی در اختیار کاربران قرار گیرد.

این بازی از تاریخ بیست و یکم ژوئن به صورت تدریجی آماده عرضه شده است و کاربران بر اساس منطقه محل زندگی خود می‌توانند آن را از گوگل پلی و اپ استور دانلود و نصب کنند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که بازی جدید هری پاتر با عنوان Harry Potter: Wizards Unite می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازی‌های دستگاه‌های همراه برای رقابت با ماین کرفت و Dragon Quest باشد.

کاربرانی که از همین حالا این بازی را دریافت و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دادند، اعلام کرده‌اند که این بازی یکی از سنگین‌ترین بازی‌های ارائه شده در دستگاه‌های همراه است که در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه خواهد شد. Harry Potter: Wizards Unite در حال حاضر برای کشورهای ژاپن، نیوزلند و استرالیا آماده عرضه شده است و به صورت تدریجی برای کاربران کشورهای دیگر نیز آماده ارائه خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373