لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چراغ‌های فیلیپس با پشتیبانی از فناوری LiFi آماده عرضه شد

چراغ‌های فیلیپس با پشتیبانی از فناوری LiFi آماده عرضه شد

 شرکت فیلیپس به تازگی ازچراغ‌های هوشمند جدید خود با قابلیت پشتیبانی از فناوری انتقال اطلاعات LiFi رونمایی کرده است.

این چراغ‌های هوشمند که با عنوان Trulifi lights شناخته می‌شوند، در حقیقت زیرشاخه‌ای از چراغ‌های هوشمند Hue به حساب میاید که با فناوری جدیدی آماده عرضه شده است. سری چراغ‌های هوشمند Hue تا پیش از این تنها امکان تنظیم روشنایی و رنگ نور در حال تابش در محیط را داشتند؛ اما حالا شرکت فیلیپس در توسعهو عرضه محصولات جدید خود تلاش کرده تا از فناوری LiFi استفاده کند.

فناوری Lifi می‌تواند از طریق نور تابش شده اطلاعات و داده‌های محیط را به دستگاه‌های هوشمند اطراف ارسال کنند. این فناوری باعث می‌شود تا در یک اتاق کاری یا شخصی داده‌ها با دستگاه‌ها از طریق نور تابش شده از طریق چراغ‌ها انتقال پیدا کند و نیازی به امواج رادیویی در محیط نباشد.

شرکت فیلیپس اعلام کرده که این فناوری می‌تواند اتصالات بی‌سیم را به صورت سریع‌تر و ایمن‌تر به کاربران ارسال کند. فیلیپس در توضیحات چراغ‌های هوشمند خود آورده است که این چراغ‌ها می‌توانند داده‌ها و اطلاعات را در سرعت 150 مگابایت بر ثانیه به صورت بی‌سیم انتقال دهند و کاربران برای دریافت اطلاعات و فایل‌های مختلف دیگر نیازی به دسترسی به وای فای نخواهند داشت.

این چراغ‌ها به جای استفاده از سیگنال‌های رادیویی از امواج نور حاصل از فوتون‌های در حال تابش اطلاعات را انتقال می‌دهند که به صورت پیشرفته می‌توانند برای محیط‌های کاری مناسب باشند. گفتنی است که فناوری LiFi مدت‌ها است که در دست بررسی و توسعه قرار دارد و چراغ‌های هوشمند فیلیپس یکی از اولین نمونه‌های تجاری سازی شده آن‌ها هستند که در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار می‌شوند. بررسی‌ها حاکی از آن است که LiFi می‌تواند به زودی جایگزین WiFi شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373