لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2019 در پاییز امسال با پردازنده جدید آماده عرضه به بازار می‌شود

مک بوک ایر 2019 در پاییز امسال با پردازنده جدید آماده عرضه به بازار می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا سری کامپیوترهای فوق سبک خود را در سال 2019 به روز رسانی کند و بر این اساس مک بوک ایر 2019 را در پاییز سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار کند.

این اطلاعات توسط «جف لین» در مجله اینترنتی فوربس منتشر شده است که حاکی از تلاش اپل برای تولید سری جدید کامپیوترهای فوق سبک مک بوک ایر است.

مک بوک ایر در سال 2018 با تغییرات مهمی در زمینه طراحی و کاربری آماده عرضه شد. نسخه 2018 این محصول نسبت به سال‌های گذشته تغییرات زیادی داشت که شامل تغییر ضخامت و بدنه، تغییر درگاه‌های کاربردی و اضافه شدن طراحی نمایشگر رتینا بدون حاشیه می‌شدند.

اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی برای بار دیگر از همین طراحی‌ها در مک بوک ایر 2019 استفاده کند و ظاهر این محصولات را نسبت به گذشته تغییری ندهد. این شرکت در تلاش است تا به جای تغییر در طراحی دستگاه‌ها روی پردازنده و مشخصات سخت افزاری آن‌ها تمرکز کند. بر اساس گزارش منتشر شده توسط فوربس شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از نسل جدید پردازنده‌های شرکت اینتل در دستگاه‌های جدید مک بوک ایر 2019 استفاده کند.

مک بوک ایر 2019 دارای قابلیت احراز هویت تاچ آیدی و تراشه امنیتی T2 خواهد بود و به‌احتمال زیاد برخلاف مک بوک پروها دارای تاچ بار اختصاصی نخواهد بود. اپل تصمیم دارد تا این محصولات را در جریان رویداد پاییزی خود رونمایی کند؛ با این حال برخی از منابع ادعا می‌کنند که اپل این سری از لپ تاپ‌های خود را در جریان مراسم خاصی رونمایی نمی‌کند و تنها آن‌ها را از طریق وب سایت رسمی خود آماده عرضه و فروش می‌کند. گفتنی است که سیاست اپل از ابتدای سال جاری میلادی نیز به همین صورت بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420