لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید توییتر کاربرانی که آنفالو می‌کنند را نشان می‌دهد

باگ جدید توییتر کاربرانی که آنفالو می‌کنند را نشان می‌دهد

 در طول روزهای گذشته برخی از کاربران از حضور یک باگ مهم در شبکه اجتماعی توییتر خبر داده‌اند که از طریق آن کاربران می‌توانند افرادی که حساب آن‌ها را آنفالو می‌کنند را مشاهده کنند.

توییتر همانند شبکه‌های اجتماعی دیگر بر اساس ضوابط ویژه‌ای که دارد به کاربران امکان مشاهده مستقیم افرادی که آن‌ها را آنفالو می‌کنند را نمی‌دهد و کاربرانی که تصمیم به مانیتور کردن تعداد دنبال کنندگان خود را دارند حتماً باید از ابزارهای جانبی استفاده کنند. در این میان بررسی‌ها حاکی از آن است که کاربران شبکه اجتماعی توییتر می‌توانند از طریق یک باگ ویژه کسانی که آن‌ها را آنفالو می‌کنند را مشاهده کنند.

این باگ باعث می‌شود تا کاربران در زمان آنفالو کردن یک نفر نوتیفیکیشنی را مبنی بر فالو کردن آن شخص دریافت کنند. در حقیقت این نوتیفیکیشن به صورت بر عکس در حال نشان دادن اطلاعات افرادی است که اقدام به آنفالو کردن کاربران می‌کنند. این باگ که تنها برای برخی از کاربران توییتر ایجاد شده است به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از آن طریق افرادی که آنفالو می‌کنند را شناسایی کنند.

همچنین بررسی‌ها حاکی از آن است که این باگ بیشتر در دستگاه‌های تولید شده توسط اپل و مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و مک او اس ایجاد شده است و باعث شده تا برخی از کاربران بتوانند افراد آنفالو کننده را مشاهده کنند. برخی دیگر نیز اعلام کرده‌اند که مشکل تنها برای کاربرانی که دارای فالورهای بیشتر از 10 هزار نفر دارند ایجاد شده است.

توییتر تا به امروز هیچ واکنش دقیقی به این مسئله نشان نداده است با این حال پیش بینی می‌شود تا در آینده نزدیک این باگ برطرف شود و دیگر کاربران امکان دریافت اطلاعات آنفالو کنندگان را نداشته باشند. آنفالو کردن یکی از موارد حریم خصوصی کاربران به حساب میاید و به همین دلیل بسیاری از شبکه‌های اجتماعی اطلاعات آن را به کاربران نشان نمی‌دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420