لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رزولوشن مک بوک پرو 16 اینچ مشخص شد

رزولوشن مک بوک پرو 16 اینچ مشخص شد

شایعات اخیر منتشر شده در مورد مک بوک پرو 16 اینچ حاکی از آن است که رزولوشن نمایشگر آن برابر 3072 در 1920 پیکسل است.

این شایعات که اخیراً توسط «جف لین» یکی از تحلیلگران شرکت تحقیقاتی IHS Markit منتشر شده است نشان دهنده آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه مک بوک پرو 16 اینچ خود از پنل‌های ال سی دی استفاده کند و تمایلی برای استفاده از نمایشگرهای اولد ندارد.

تا پیش از این شایعاتی در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه محصولات آیپد و مک با نمایشگرهای اولد منتشر شده بود. این شایعات حاکی از آن بودند که اپل سفارش تولید انبوه پنل‌های اولد بزرگ‌تر را به شرکت کره‌ای سامسونگ داده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک مک بوک‌های خود را با نمایشگرهای اولد تولید و عرضه کند.

اما حالا شایعات اخیر منتشر شده از طرف IHS Markit حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک پرو 16 اینچ را با نمایشگر ال سی دی آماده عرضه کند که رزولوشن آن برابر 3072 در 1920 است. اپل با تولید این دستگاه تصمیم دارد تا یک ابزار کاملاً کاربردی را برای کاربران حرفه‌ای، طراحان، مهندس‌ها و گرافیست‌ها آماده عرضه کند.

در مشخصاتی که از مک بوک بزرگ جدید اپل منتشر شده مشخص شده است که اپل تولید نمایشگر آن را به شرکت ال جی ارائه داده است و در زمینه تولید این محصول با شرکت سامسونگ همکاری نکرده است. پنل ال سی دی نمایشگر مک بوک 16 اینچ قرار است از نوع TFT باشد و در نوزدهم سپتامبر از طرف ال جی به شرکت اپل تحویل داده می‌شود. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این محصول با احتساب زمان اسمبل و آماده سازی برای فروش در بازار در کنفرانس زمستانی شرکت اپل که در اکتبر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420