لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارسال کد تائید تلگرام از طرف اپراتورهای داخلی مسدود شد

ارسال کد تائید تلگرام از طرف اپراتورهای داخلی مسدود شد

گزارش‌های منتشر شده امروز صبح از طرف کاربران حاکی از آن است که پیامک ارسال کد تائید تلگرام از طرف اپراتورهای داخلی مسدود شده است.

این مسئله به آن معنا است که کاربران در صورت عدم امکان دسترسی به سرویس تلگرام روی هر یک از دستگاه‌های خود، دیگر نمی‌توانند از طریق پیامک، کد تائید مربوط به‌حساب کاربری خود را دریافت کنند. علاوه بر این، کاربرانی که به‌تازگی با شماره‌های جدید اقدام به نصب تلگرام می‌کنند نیز دیگر امکان دریافت کد تائید برای ورود به‌حساب کاربری جدید را نداشته و نمی‌توانند به‌حساب کاربری جدید دسترسی داشته باشند.

این مسئله از طرف تیم فنی اِن آی سی نیز تائید شده است و مشخص شده که در حال حاضر کد تائید تلگرام برای کاربران جدید و افرادی که حساب کاربری خود را روی دستگاه‌های جدید نصب ندارند ارسال نمی‌شود. با این حال هنوز هیچ یک از منابع رسمی از طرف اپراتورها یا وزارت ارتباطات مسدود کردن پیامک‌های تلگرام را تائید نکرده‌اند وبه همین دلیل هنوز معلوم نیست که پیامک‌های مربوط به کد تائید تلگرام از طرف اپراتورهای داخلی مسدود شده یا این مسئله به مشکلات داخلی و فنی خود تلگرام مربوط بوده و در آینده نزدیک حل می‌شود.

کاربران در حال حاضر تنها می‌توانند از طریق دستگاه‌هایی که تلگرام روی آن‌ها نصب شده است و از طریق دستگاه‌هایی که تا پیش از این حساب کاربری خود را لاگین کرده بودند امکان دسترسی به این پیام رسان را داشته باشند با این حال کاربران جدید با شماره‌های جدید امکان دریافت کد تائید را ندارند و نمی‌توانند از این پیام رسان استفاده کنند.

تلگرام در سال گذشته در پی دستور مقامات قضایی در کشور فیلتر شده بود و حالا با مسدود سازی کد تائید آن حساب کاربری بسیاری از کاربران دیگر قابل بازیابی نیست و تعداد کاربران آن در ایران امکان افزایش را نخواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373