لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مؤسس فاکس‌کان خواستار خروج اپل از چین شد

مؤسس فاکس‌کان خواستار خروج اپل از چین شد

 مؤسس فاکس‌کان در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل باید در آینده نزدیک کشور چین را ترک کند و خط تولید خود را به کشور دیگری نظیر تایوان ببرد.

Terry Gou در پاسخ به یکی از سؤالات مطرح شده در جریان کنفرانس خبری خود اعلام کرده که شرکت اپل باید هر چه سریع‌تر کشور چین را ترک کند و خط تولید محصولات خود را در کشور تایوان راه بی اندازد. بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ وی در سخنان خود اعلام کرده که فاکس‌کان یکی از تولید کنندگان کلیدی و شرکای تجاری مهم شرکت اپل به‌حساب میاید که به خاطر جنگ تجاری اخیر به راه افتاده میان آمریکا با چین به مشکلات و درهای بسته مختلفی خورده است.

مؤسس کارخانه فاکس‌کان تائید کرده که این کارخانه خط تولید تلفن‌های هوشمند خود را به‌زودی از چین خارج می‌کند و آن را به کشور تایوان می‌برد. علاوه بر این، وی اعلام کرده که از اول جولای سال جاری میلادی از سمت مدیریتی خود در فاکس‌کان کناره گیری می‌کند.

فاکس‌کان تصمیم دارد تا به همراه شرکت اپل به کشورهای دیگر نظیر تایوان انتقال پیدا کنند تا از آن طریق با افزایش تعرفه‌های مالیاتی اخیر که دولت آمریکا برای محصولات تولید شده در چین در نظر گرفته مواجه نشوند. کارخانه چینی فاکس‌کان مهم‌ترین شرکت تولید کننده تلفن‌های هوشمند آیفون به صورت انبوه است و شرکت آمریکا اپل سال‌ها است که با این کارخانه درزمینهٔ اسمبل و تولید انبوه تلفن‌های هوشمند خود همکاری می‌کند.

بر اساس قوانین جدید وضع شده توسط دولت آمریکا، تمام محصولاتی که در کشور چین اسمبل یا تولید می‌شوند باید برای ورود به خاک آمریکا بیست و پنج درصد مالیات بیشتری را پرداخت کنند. بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با مهاجرت به تایوان از این افزایش تعرفه‌های مالیاتی جلوگیری کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420