لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران مک خلاقیت بیشتری نسبت به دیگران دارند

کاربران مک خلاقیت بیشتری نسبت به دیگران دارند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده است که کاربران کامپیوترهای مک خلاقیت بیشتری نسبت به دیگر افراد در محیط‌های کاری و مشاغل مختلف دارند.

این نظرسنجی که توسط موسسه Jamf و با همکاری شرکت اپل انجام شده حاکی از آن است که کاربرانی که از لحاظ بازدهی و خلاقیت، از عملکرد بهتری برخوردار هستند معمولاً دستگاه‌های مک را برای انجام کارهای خود انتخاب می‌کنند. این نظرسنجی در مورد فعالیت 1285 نفر از کارکنان شرکت‌های مهم در سراسر دنیا انجام شده است که نشان دهنده آن است که افرادی که نیاز به خلاقیت بیشتری در محل کار خود دارند دستگاه‌های مک را بیشتر انتخاب می‌کنند. 

  در این نظر سنجی از کارکنان سؤال پرسیده شده بود که استفاده از دستگاه‌های مک برای انجام کارهای خلاقانه و بهبود محیط کاری تا چه میزان از اهمیت برخوردار است که 97 درصد از آن‌ها اعلام کرده بودند که استفاده از دستگاه‌های مک باعث می‌شود تا بیش از 97 درصد میزان بهره‌وری کارکنان افزایش پیدا کند. نتیجه این نظر سنجی همچنین نشان داده که 95 درصد از کارکنان شرکت‌های مهم با استفاده از دستگاه‌های مک خلاقیت بیشتری پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند کارهای خود را با شیوه‌های بهینه‌تر و کارآمدتر انجام دهند.

  در این میان، نظرسنجی یاد شده اعلام کرده که هفتاد درصد از کاربرانی که به صورت روزمره برای انجام کارهای حرفه‌ای از دستگاه‌های مک استفاده می‌کنند کمتر از دو بار در سال با مشکلات فنی در این کامپیوترها مواجه می‌شوند.

​ این نظر سنجی به‌طور کل نشان داده که اپل با تولید کامپیوترهای مک توانسته موفقیت بیشتری را برای کاربران حرفه‌ای و افرادی که از کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ خود استفاده می‌کنند به ارمغان بیاورد. به‌طور معمول کامپیوترهای مک از لحاظ پاسخگویی و شیوه عملکرد بسیار بهینه‌تر از دیگر دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت‌های دیگر هستند و می‌توانند پاسخگوی تمامی کارهای کاربران خود باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420