لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت تا سال آینده فقط یک کنسول را آماده معرفی و عرضه می‌کند

مایکروسافت تا سال آینده فقط یک کنسول را آماده معرفی و عرضه می‌کند

 شایعات منتشر شده از شرکت مایکروسافت در جریان E3 2019 حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در سال جاری میلادی تصمیم دارد فقط یک کنسول جدید بازی را تحت پروژه اسکارلت آماده عرضه می‌کند.

گزارش منتشر شده از طریق وب سایت Thurrott.com حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در سال 2019 تصمیم به معرفی یک کنسول تحت عنوان اسکارلت را دارد و شایعات مربوط به عرضه کنسول نسخه دوم فاقد اعتبار هستند.

تا پیش از این گزارش‌هایی در مورد تلاش مایکروسافت برای عرضه کنسول دوم تخت پروژه‌ای با عنوان Lockhart منتشر شده بود که حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که این کنسول قرار نیست آماده عرضه به بازار شود.

این ادعاها در حالی مطرح شده‌اند که فیل اسپنسر به‌عنوان مدیرعامل بخش کنسول‌های ایکس باکس در شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس اختصاصی این کمپانی در نمایشگاه E3 2019 اعلام کرده بود که مایکروسافت تصمیم دارد تا فقط یک کنسول اختصاصی را تحت عنوان اسکارلت آماده عرضه به بازار کند. در این میان گزارش‌های دیگر منتشر شده از طرف وب سایت Windows Central تأکید کرده‌اند که پروژه لاک هارت در سال 2020 آماده بهره برداری و آماده عرضه به بازار می‌شود. شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی کنسولی را آماده عرضه کند که به احتمال زیاد با عنوان کنسول اسکارلت شناخته خواهد شد.

از طرف دیگر شایعاتی متفاوتی در مورد عرضه کنسول تمام دیجیتال این شرکت منتشر شده بود که حالا مشخص شده است که این شرکت احتمالاً آن را طی همان پروژه اسکارلت آماده عرضه به بازار می‌کند. نسخه تمام دیجیتالی کنسول ایکس باکس وان مجهز به درایو بلوری نیست و تمام بازی‌های آن از طریق سرویس ایکس باکس لایو و به صورت دیجیتالی با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس آماده خریداری و نصب هستند. مایکروسافت تصمیم دارد تا طی این پروژه محصولی ویژه را آماده عرضه به بازار کند که سطح فروش محصولات دیجیتالی را افزایش می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420