لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن‌ها به صورت دستی در اپ استور بررسی می‌شوند

اپلیکیشن‌ها به صورت دستی در اپ استور بررسی می‌شوند

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل اقدام به راه اندازی تیمی اختصاصی برای بررسی تک‌تک اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور به صورت دستی کرده است.

گزارش CNBC که اخیراً منتشر شده نشان داده که اپل یک تیم اختصاصی برای بررسی محصولات نرم افزاری ارائه شده در اپ استور را راه اندازی کرده است که تحت مدیریت فیل شیلر، مدیر بخش بازاریابی جهانی این شرکت فعالیت می‌کند.

در این گزارش آمده است که شرکت اپل برای مقابله با تخطی توسعه دهندگان درزمینهٔ عرضه محصولات نرم افزاری از دستورالعمل اپ استور به صورت دستی اپلیکیشن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. این تیم که با عنوان ERB شناخته می‌شود، به صورت تک‌تک تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از آن طریق تمام اپلیکیشن‌ها به صورت تائید شده در اختیار کاربران قرار گیرد.

این تیم بررسی فنی و نرم افزاری در برخی از کشورهای دنیا نظیر آمریکا، ایرلند و چین شعبه دارد و به صورت انبوه در حال بررسی تک‌تک فعالیت‌های توسعه دهندگان را مورد بررسی قرار دهد. CNBC اعلام کرده که این فرایند بسیار طولانی است و کارکنان این گروه بررسی اپل ساعت‌ها برای تک‌تک این نرم افزارها زمان می‌گذارند.

گفتنی است که اپل برای عرضه اپلیکیشن‌ها در اپ استور دستورالعملی سفت و سختی دارد و در صورت تخطی از آن‌ها توسط توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها از اپ استور حذف خواهند شد و توسعه دهندگان با پیام هشدار مواجه می‌شوند. جالب است بدانید که این تیم به احتمال زیاد یکی از مهم‌ترین عامل‌های حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور و لغو مجوز انترپرایز از این فروشگاه آنلاین نرم افزاری است.

CNBC در پایان اعلام کرده که این تیم به صورت روزانه بین 50 تا 100 اپلیکیشن را مورد بررسی قرار می‌دهند و فعالیت آن‌ها در دستگاه‌های کاربران را مانیتور می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373