لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی لایت روم به مک اپ استور بازمی‌گردد

ادوبی لایت روم به مک اپ استور بازمی‌گردد

 شرکت اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال گذشته اعلام کرده بود که تصمیم به طراحی دوباره مک اپ استور دارد و از آن طریق بسیاری از اپلیکیشن‌های پر استفاده را در مک او اس موهاوای و نسخه بعدی آن که حالا نام آن با عنوان کاتالینا مشخص شده است بازگرداند. در این میان اپل با همکاری ادوبی تصمیم به بازگرداندن اپلیکیشن لایت روم به مک اپ استور کرده است.

اپلیکیشن ادوبی لایت روم از این پس می‌تواند به‌صورت مستقیم از مک اپ استور خریداری شده و در دستگاه‌های مک دانلود و نصب شود و کاربران نیازی به مراجعه به منابع متفرقه و رسمی خود شرکت ادوبی برای دانلود و نصب این نسخه از نرم افزار ندارند. گفتنی است که اپل در کنار ادوبی لایت روم برخی از اپلیکیشن‌های پر استفاده نظیر مایکروسافت آفیس، مایکروسافت To-Do، نرم افزار BBEdit و Transmit را به کاربران آماده عرضه کرده است.

نرم افزار ادوبی لایت روم از همین حالا می‌تواند به‌صورت بهینه و قانونی از طریق منابع رسمی شرکت اپل دانلود و روی کامپیوترهای شخصی نصب شود و محدودیتی را در دستگاه‌های کاربران ایجاد نمی‌کند. گفتنی است که این اپلیکیشن تا پیش از این با قیمت 149.99 دلار آماده عرضه به کاربران شده بود. اما حالا کاربران می‌توانند به‌صورت اشتراکی آن را با هزینه 10 دلار برای یک ماه استفاده کنند که یک هفته استفاده از آن کاملاً رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

البته گفتنی است که استفاده رایگان 7 روزه از این نرم افزار تنها در صورتی امکان پذیر است که کاربران امکان اتصال اپل آیدی خود را به کارت‌های اعتباری بین‌المللی داشته باشند چرا که در غیر این صورت باید از همان ابتدا و از طریق گیفت کارت شرکت اپل مبلغ 9.99 دلار را به‌صورت ماهیانه برای خرید نسخه جدید اپلیکیشن لایت روم پرداخت کنند.

این اپلیکیشن در مک او اس کاتالینا از طریق گیفت کارت اپل قابل خریداری است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373