لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه دهندگان امکان بهبود تأخیر ردیابی اپل پنسل در آیپد او اس را پیدا کردند

توسعه دهندگان امکان بهبود تأخیر ردیابی اپل پنسل در آیپد او اس را پیدا کردند

 شرکت اپل در توسعه و عرضه نسخه بتای جدید آیپد او اس امکانات ویژه‌ای را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است و آن‌ها می‌توانند سطح تأخیر ریاضی اپل پنسل را در آیپد او اس را تغییر دهند.

بر این اساس مشخص شده است که توسعه دهندگان می‌توانند میزان تأخیر اپل پنسل را بین 20 تا 9 میلی ثانیه شخصی سازی کنند و آن را در اپلیکیشن‌های اختصاصی خود آماده عرضه کنند. تا پیش از این تنظیم زمان تأخیر پاسخگویی و ردیابی اپل پنسل تنها در اختیار خود شرکت اپل قرار داشت و حالا این کمپانی در توسعه و عرضه محصولات جدید خود تلاش کرده تا این محدودیت را حذف کند و به جای آن امکانات بهتری را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد تا از آن طریق اپلیکیشن‌ها امکان شخصی سازی بهتری را نسبت به گذشته داشته باشند.

کریگ فدریگی به عنوان مدیر بخش توسعه محصولات نرم افزاری در شرکت اپل به تازگی در پاسخ یکی از ایمیل‌های دریافتی خود ضمن تائید این مسئله اعلام کرده که این شرکت در حال توسعه و عرضه ابزارهایی جدید برای بهبود و بهینه سازی محصولات نرم افزاری خود در دستگاه‌های جدید است. بر این اساس آیپد او اس می‌تواند بسته به نوع اپلیکیشن و آنچه خود توسعه دهندگان برای آن تعیین کرده‌اند به صورت بهینه امکان تغییر زمان تأخیر ردیابی را به کاربران ارائه دهد.

اپل در سال جاری میلادی سیاست‌های ویژه‌ای را برای توسعه و عرضه محصولات نرم افزاری لازم برای کارکرد آیپدها در نظر گرفته است که مهم‌ترین آن‌ها به عرضه سیستم عامل جداگانه آیپد او اس مربوط می‌شود. کاربران از طریق این مسئله می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این تبلت‌ها استفاده کنند.

گفتنی است کهآیپد او اس قرار است در سپتامبر سال جاری میلادی در اختیار کاربران عمومی قرار بگیرد و از آن پس قابلیت‌های ویژه‌ای را به آیپدها بیاورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373