لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه ساخت تبلت گوگل متوقف شد

پروژه ساخت تبلت گوگل متوقف شد

 شرکت گوگل دیگر تصمیمی برای توسعه و عرضه تبلت‌ها ندارد و این کمپانی اعلام کرده که پروژه ساخت تبلت‌های گوگل متوقف شده است.

بر اساس گزارش جدید موسسه کامپیوترورلد، شرکت گوگل دیگر تصمیمی برای توسعه و عرضه تبلت‌های اختصاصی خود در سال 2019 میلادی ندارد و این محصول را آماده عرضه به بازار نمی‌کند. بر این اساس طرفداران سری محصولات پیکسل در سال جاری میلادی نباید منتظر معرفی و عرضه تبلت گوگل پیکسل باشند؛ چرا که این کمپانی تصمیم دارد تا فرایند توسعه و عرضه تبلت‌های خود را متوقف کرده و پس از آن روی محصولات دیگر مثل تلفن‌های هوشمند و لپ تاپ‌ها تمرکز کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت گوگل تصمیم دارد تا در سال 2019 تصمیم دارد تا به‌صورت رسمی فرایند توسعه و عرضه محصولات سخت افزاری خود را با تغییرات قابل توجهی همراه کند. بر این اساس گوگل تصمیم دارد تا به‌جای تمرکز روی عرضه تبلت‌های اندرویدی روی عرضه گوشی‌های هوشمند پیکسل و دستگاه‌های هیبریدی نظیر پیکسل بوک تمرکز کند.

یکی از سخنگویان گوگل در مصاحبه خود با کامپیوترورلد اعلام کرده این محصولات این کمپانی قرار است با تغییرات مهمی همراه شوند. بر این اساس این شرکت نحوه همکاری خود با برخی از کارکنان خود را تغییر داده است تا به‌صورت بهینه‌تر و بر اساس بازار مهم‌تر و پر توجه تر فعالیت خود را ادامه دهد.

تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت‌های اپل و سامسونگ از مهم‌ترین تولید کنندگان و فروشندگان تبلت در بازار جهانی هستند و گوگل تصمیم دارد تا از عرصه رقابت با این شرکت‌ها بیرون بیاید و در حوزه‌های دیگری در دنیای فناوری فعالیت کند. گوگل تا به امروز با فروش تلفن‌های هوشمند گوگل پیکسل درآمد قابل توجهی داشته و تصمیم دارد تا توسعه و عرضه این بخش را افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420