لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد و مک بوک 2020 با نمایشگر اولد تولید و عرضه می‌شوند

آیپد و مک بوک 2020 با نمایشگر اولد تولید و عرضه می‌شوند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 فرایند تولید و عرضه آیپد و مک بوک را با نمایشگر اولد آغاز کند. بر این اساس این کمپانی از همین حالا با مدیران سامسونگ در زمینه تأمین پنل‌های اولد به کار رفته در آیپد و مک بوک 2020 رایزنی کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از شب گذشته شرکت اپل فرایند رایزنی برای آغاز تأمین پنل‌های اولد را برای آیپد و مک بوک 2020 آغاز کرده است و در آینده نزدیک از نمایشگرهای بهینه‌تر برای کارهای بهینه‌تر استفاده می‌کند. این گزارش اولین بار توسط خبرگزاری کره‌ای ETNews منتشر شده است که بر اساس آن مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا همانند گذشته وظیفه تولید عمده نمایشگرهای اولد خود را به سامسونگ واگذار کند و این بار نمایشگرهای بزرگ‌تری را تولید و عرضه کند.

اپل از سال 2017 با آغاز همکاری خود با شرکت سامسونگ در زمینه تأمین پنل‌های نمایشگر اولد توانست آیفون ایکس و دیگر محصولات جدید این شاخه شامل آیفون XS و XS Max را آماده تولید و عرضه به بازار کند. در این میان مشخص شده است که شرکت اپل حالا تصمیم گرفته تا در سال جاری میلادی سفارش تولید نمایشگرهای بزرگ‌تر برای آیپدها و مک بوک‌ها را به این کمپانی کره‌ای بدهد.

بر اساس شایعات پیشین شرکت اپل در سال 2019 یا 2020 تصمیم به معرفی مدل‌های جدیدی از مک بوک پرو با سایز 16 اینچ دارد که این مسئله نشان دهنده آن است که سامسونگ به‌احتمال زیاد وظیفه تولید انبوه نمایشگرهای این محصولات را بر عهده خواهد گرفت.

گفتنی است که برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که مک بوک‌های مبتنی بر نمایشگر اولد قرار است در سال 2020 آماده عرضه شوند، با این حال شایعاتی در مورد عرضه این محصولات در سال 2019 نیز منتشر شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420