لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به یک فروشگاه زنجیره‌ای مجوز تعمیر تمام دستگاه‌های خود را داد

اپل به یک فروشگاه زنجیره‌ای مجوز تعمیر تمام دستگاه‌های خود را داد

 شرکت اپل امروز اعلام کرد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای Best Buy در آمریکا مجوز تعمیر قانونی تمام دستگاه‌های اپل را دریافت کرده است.

این فروشگاه زنجیره‌ای از این پس با دریافت مجوز یاد شده می‌تواند به صورت قانونی محصولات شرکت اپل شامل آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک را تعمیر کند. بخش تعمیرات این فروشگاه‌های زنجیره‌ای همانند بخش Genius Bar اپل استورها فعالیت می‌کند و به همین دلیل کاربران می‌توانند به جای مراجعه به اپل استورها اقدام به تحویل دستگاه‌های خود به نمایندگی‌های رسمی Best Buy کنند.

این فروشگاه زنجیره‌ای اعلام کرده که نزدیک به هزار شعبه دارد و در مجموع بیش از 7600 تعمیر کار و تکنسین متخصص در زمینه تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی دارد و به همین دلیل اپل به این شرکت در زمینه تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی خود اعتماد کرده و به آن‌ها امکان تعمیر قانونی دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس، مک بوک‌ها و هوم پادها را داده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از منابع خبری اپل، نمایندگان Best Buy می‌توانند دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس، مک بوک‌ها، هوم پاد و برخی دیگر از محصولات را تعمیر کنند. گفتنی است که اپل در سند خود اطلاعاتی در مورد مجوز تعمیر آیمک‌ها و کامپیوترهای حرفه‌ای‌تر و همچنین اپل واچ را نیامده است.

گفتنی است که اپل از سال 2018 میلادی تمامی کامپیوترهای مک خود را به تراشه امنیتی T2 مجهز کرده بود که تعمیر کاران غیرمجاز امکان تعمیر آن‌ها را نداشتند. بر این اساس کاربران برای دسترسی به این بخش باید حتماً به نمایندگان مجاز تعمیر کننده محصولات اپل مراجعه می‌کردند که حالا مشخص شده است که شرکت اپل به صورت تدریجی در حال ارائه این خدمات به کاربران است.

بر این اساس پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک اپل مجوز نمایندگی‌های مجاز بیشتری را برای تعمیر دستگاه‌های خود ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420