لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

30 درصد از خط تولید آیفون از چین خارج می‌شود

30 درصد از خط تولید آیفون از چین خارج می‌شود

 گزارش‌های امروز صبح حاکی از آن است که شرکت اپل در سال جاری تصمیم به خارج کردن 30 درصد از خط تولید تلفن‌های هوشمند آیفون از کارخانه‌های چینی دارد.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده از چین، شرکت اپل به کارخانه‌های عضو زنجیره تأمین خود در این کشور درخواست کرده تا حجم تولید خود را بین 15 تا 30 درصد کاهش دهند. این گزارش توسط خبرگزاری Nikkei منتشر شده است و در آن مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد تا بخشی از حجم تولید محصولات خود را خارج از کشور چین انجام دهد. 

گزارش دقیق Nikkei به شرح زیر است:

اسمبل کنندگان کلیدی آیفون شامل فاکس‌کان، پگاترون و ویسترون و شرکت کوانتا کامپیوتر که در زمینه تولید مک بوک‌ها فعال است در کنار Compal Electronics تولید کننده آیپدها و کمپانی‌های Inventec و Luxshare-ICT و Goertek به عنوان تولید کننده ایرپاد همگی درخواست خروج از چین را دریافت کرده‌اند که این مسئله توسط چندین منبع خبری جداگانه تائید شده است. اکثر تأمین کنندگان دیگر اپل نظیر شرکت‌های فعال در زمینه تولید مدارهای چاپی و تأمین کنندگان بدنه دستگاه‌ها به صورت مستقیم با این شرکت‌ها همکاری خواهند کرد. 

 این خبرگزاری همچنین اعلام کرده که احتمالاً تولید و عرضه محصولات اپل در کشورهای دیگری شامل مکزیک، هند، ویتنام، اندونزی و مالزی انجام می‌شود. علاوه بر این اپل تا پیش از این تمایل زیادی به همکاری با کارخانه‌های هندی و ویتنامی داشته است و پیش بینی می‌شود که اکثر حجم تولید محصولات اپل در این کشورها انجام خواهد شد. در پایان این گزارش نیز آمده است که شرکت ویسترون از همین حالا فرایند انتقال خط تولید خود را به خارج از چین آغاز کرده است و در آینده نزدیک فعالیت خود را احتمالاً در هند آغاز می‌کند.

گفتنی است که تا پیش از این گزارش‌های زیادی در مورد فعالیت اپل برای انتقال محصولات نرم افزاری و سخت افزاری منتشر شده بود و حالا گزارش‌های اخیر این مسئله را بیشتر تائید می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420