لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت امکان تبدیل اشتراک ایکس باکس لایو به Game Pass Ultimate را ارائه داد

مایکروسافت امکان تبدیل اشتراک ایکس باکس لایو به Game Pass Ultimate را ارائه داد

 شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به ارائه قابلیت تبدیل اشتراک ایکس باکس لایو به سرویس Game Pass Ultimate را به کاربران کنسول‌های بازی و کامپیوترهای ویندوزی خود داده است. ا

Game Pass Ultimate قابلیتی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند برای مدت زمانی مشخص بازی‌های خود را کامپیوترهای ویندوزی اجرا کنند. در عین حال اشتراک ماهانه ایکس باکس لایو گلد که به صورت ماهانه 14.99 دلار است می‌تواند به اشتراک Game Pass Ultimate تبدیل شود و کاربران به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند به صورت مستقیم بازی‌های خود را در کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز اجرا کنند. فعال سازی این قابلیت برای اولین بار 1 دلار هزینه دارد با این حال استفاده از تخفیف 1 دلاری آن مستلزم داشتن اطلاعات کارت اعتباری معتبر نظیر مستر کارت یا ویزا است.

کاربران از این پس می‌توانند با پرداخت هزینه 14.99 دلار به صورت ماهانه به Game Pass Ultimate دسترسی داشته باشند.

برای دسترسی به این سرویس کاربران ابتدا می‌توانند اشتراک ایکس باکس لایو گلد ماهانه را خریداری کنند و پس از آن در کامپیوترهای ویندوزی خود با مراجعه به بخش مایکروسافت استور و زیر شاخه Account اقدام به تبدیل این اشتراک به سرویس Xbox Game Pass Ultimate کنند و پس از آن به صورت بهینه از بازی‌های ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند.

Xbox Game Pass Ultimate به کاربران این امکان را می‌دهد تا به مجموعه بزرگ از بازی‌های مختلف که توسط استودیوهای گوناگون آماده عرضه شده‌اند دسترسی داشته باشند. این قابلیت در ژوئن سال 2017 میلادی آماده عرضه به کاربران شد با این حال امکان تبدیل اشتراک ایکس باکس لایو به این سرویس به تازگی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. Xbox Game Pass Ultimate باعث می‌شود تا کاربران با پرداخت هزینه کمتر به مجموعه بزرگی از بازی‌های ارائه شده در سرویس ایکس باکس لایو دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373