لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13 از میکروفن آیفون برای رفع مشکلات صدا در اپل تی وی استفاده می‌کند

آی او اس 13 از میکروفن آیفون برای رفع مشکلات صدا در اپل تی وی استفاده می‌کند

یکی از ایده‌های هوشمندانه‌ای که شرکت اپل در توسعه آی او اس 13 استفاده کرده، بهره بردن از میکروفن آیفون برای رفع مشکلات مربوط به جابجایی صدا در اپل تی وی است.

تا پیش از این برخی از کاربران اپل تی وی گزارش‌هایی را مبنی بر عدم تطابق صدا و تصویر در زمان پخش محتوای ویدیویی منتشر کرده بودند. اما حالا توسعه دهندگان در بررسی نسخه دوم بتای آی او اس 13 متوجه شده‌اند که آیفون صدای محیط اطراف را دریافت می‌کند و اطلاعات آن را به اپل تی وی ارسال می‌کند تا صدای تطبیق داده شده با تصویر آماده پخش شود.

بررسی‌های انجام شده نشان دهنده آن است که سیستم عامل تی وی او اس 13 می‌تواند از طریق اطلاعات ارسالی از دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 13 صدای در حال پخش در محتوای ویدیویی را تطبیق دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

این مسئله باعث می‌شود تا سیگنال‌های ارسالی از طرف آی او اس 13 بتواند روند استفاده از اپل تی وی را بهینه‌تر کنند. گفتنی است که این قابلیت زمانی آماده کارکرد است که کاربران در محیط اتاق یا خانه آیفون مجهز به آی او اس 13 خودبه همراه اپل آیدی مشترک با اپل تی وی را در اختیار داشته باشند. این قابلیت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت بهینه‌تر محتوای صوتی در حال پخش در دستگاه‌های هوشمند دیگر نظیر هوم پاد را نیز کنترل کنند. هوم پاد نیز می‌تواند بر اساس فاصله‌ای که با آیفون دارد فیدبک‌های صوتی را دریافت کرده و از آن طریق به صورت هوشمندانه صدای در حال پخش را کنترل کنند.

گفتنی است که آی او اس 13 و تی وی او اس 13 در پاییز سال جاری آماده عرضه می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373