لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید بوت کمپ برای مک او اس موهاوای برای رفع باگ‌های جزئی آماده عرضه شد

آپدیت جدید بوت کمپ برای مک او اس موهاوای برای رفع باگ‌های جزئی آماده عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته اقدام به عرضه آپدیت جدید بوت کمپ برای مک او اس موهاوای کرده است و طی آن یکی از باگ‌های نرم افزاری آن را برطرف کرده است.

این به روز رسانی برای مک او اس موهاوای 10.14.5 آماده عرضه شده است و کاربران آیمک و مک مینی می‌توانند این نسخه را روی دستگاه خود نصب کنند. این آپدیت برای رفع باگ‌های مربوط به سیستم ذخیره سازی فیوژن درایو آماده عرضه شده است تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر به سیستم عامل‌های ثانویه خود دسترسی داشته باشد.

تا پیش از این برخی از کاربران دستگاه‌های مک مبتنی بر ذخیره سازی فیوژن درایو با مشکلات زیادی درزمینهٔ بهینه سازی و استفاده بهتر از سیستم عامل ویندوز از طریق بوت کمپ مواجه بودند که حالا به روز رسانی جدید کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر به آن دسترسی داشته باشند.

این آپدیت از طریق بخش support آماده ارائه شده است و کاربران با نصب آن می‌توانند روند استفاده از سیستم عامل‌های ثانویه را بهبود دهند. گفتنی است؛ بوت کمپ راه کار اصلی و اختصاصی شرکت اپل برای اجرای سیستم عامل ویندوز روی کامپیوترهای مک به صورت مستقیم و بوت شده است. کاربران از طریق این نرم افزار می‌توانند ویندوز را به عنوان سیستم عامل دوم مورد استفاده قرار دهند و بدون محدودیت از کامپیوترهای مک استفاده کنند.

استفاده از بوت کمپ باعث می‌شود تا کاربران برای اجرای سیستم عامل ویندوز روی دستگاه‌های خود نیازی به نصب ابزارهای مجازی ساز نداشته باشند و به صورت مستقیم و همانند کامپیوترهای شخصی دیگر این سیستم عامل را روی کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند. گفتنی است که بوت کمپ برخلاف روش نصب مجازی ساز، باعث کاهش بازدهی دستگاه برای اجرای نرم افزاری‌های ویندوزی نمی‌شود و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373