لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 6 به صورت مستقیم و OTA آپدیت می‌شود

واچ او اس 6 به صورت مستقیم و OTA آپدیت می‌شود

 بررسی‌های اخیر توسعه دهندگان از واچ او اس 6 حاکی از آن است که سری ساعت‌های هوشمند اپل واچ از این پس به صورت مستقیم و OTA آپدیت‌ها را دریافت می‌کنند.

آپدیت اپل واچ یکی از پردردسرترین چالش‌هایی است که کاربران برای استفاده مداوم از اپل واچ با آن مواجه هستند. واچ او اس باید آپدیت‌ها را از طریق سیستم ارتباطی بلوتوث و وای فای از آیفون این به‌روزرسانی‌ها را دریافت کند که این فرایند زمان زیادی می‌برد و باعث دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران می‌شود.

اما حالا مشخص شده که شرکت اپل در توسعه واچ او اس جدید امکان دسترسی به آپدیت‌های OTA به صورت مستقیم را برای کاربران فراهم کرده است. این قابلیت باعث می‌شود تا اپل واچ از طریق سیستم ارتباطی وای فای و به صورت مستقیم آپدیت‌ها را از اینترنت دریافت کند و دیگر نیازی به دریافت آن از طریق آیفون نباشد.

البته بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که برای دانلود آپدیت‌های جدید حضور ارتباط آیفون همچنان لازم خواهد بود. کاربران در واچ او اس 6 می‌توانند به بخش Settings > General > Software Update مراجعه کرده و آپدیت‌های جدید را به صورت مستیم دریافت کنند. البته این فرایند در حالی انجام می‌شود که همچنان آیفون‌ها به اپل واچ متصل باشند.

این قابلیت باعث می‌شود تا فرایند دانلود و نصب آپدیت‌ها به صورت مستقیم و سریع‌تر شود و کاربران با محدودیت‌های کمتری درزمینهٔ نصب به‌روز رسانی‌های جدید مواجه باشند. گفتنی است که اپل به احتمال زیاد واچ او اس 6 را طبق جدول زمان بندی همیشگی خود برای کاربران ساعت‌های هوشمند اپل واچ آماده عرضه به بازار می‌کند. بنابراین کاربران نهایتاً تا پاییز سال جاری میلادی می‌توانند به این نسخه دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373