لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از سرورهای SMB به آی او اس 13 اضافه شد

پشتیبانی از سرورهای SMB به آی او اس 13 اضافه شد

 بررسی‌های اخیر از نسخه‌های بتای آی او اس 13 حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه این نسخه از سیستم عامل آیفون‌ها اقدام به عرضه قابلیت دسترسی به پروتکل اشتراک گذاری SMB کرده است.

دسترسی به پروتکل SMB به کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس اجازه می‌دهد تا زا طریق ارتباطی بی‌سیم و به صورت مستقیم به فایل‌های درونی یک سرور خانگی یا محلی دسترسی داشته باشند یا به صورت جداگانه فایل‌های خود را داخل یک کامپیوتر دیگر ارسال کنند.

این قابلیت تا پیش از این به صورت پیش‌فرض به کاربران سیستم عامل آی او اس ارائه نمی‌شد و کاربران برای دسترسی به آن مجبور بودند تا از طریق اپلیکیشن‌های جداگانه اقدام به استفاده و اتصال به شبکه‌های مبتنی بر پروتکل SMB کنند. اما حالا این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون واسطه و به صورت مستقیم به فایل‌ها و محتوای درونی کامپیوترهای داخل یک شبکه دسترسی داشته باشند.

این قابلیت همچنین ممکن است به کاربران امکان دسترسی به پرینترهای مختلف از طریق پروتکل یاد شده را بدون نیاز به دسترسی به اینترنت بدهد با این حال بررسی‌های اخیر توسعه دهندگان هنوز این مسئله را تائید را رد نکرده است.

اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را در آینده نزدیک به تمام کاربران دستگاه‌هایی که از آی او اس 13 و آیپد او اس پشتیبانی می‌کنند ارائه دهد. گفتنی است که آی او اس 13 و آیپد او اس در جریان کنفرانس WWDC 2019 رونمایی شده‌اند و برنامه عرضه توسعه دهندگان آن‌ها از همین حالا شروع شده است. اپل تصمیم دارد تا از جولای عرضه نسخه‌های بتای عمومی این سیستم عامل‌های جدید را آغاز کند و در سپتامبر فرایند توسعه عمومی آن‌ها را آغاز کند. اپل این نرم افزارها را پس از آغاز فرایند معرفی آیفون‌های جدید عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373