لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پادکست‌های اسپاتیفای تبلیغات هوشمند خواهند داشت

پادکست‌های اسپاتیفای تبلیغات هوشمند خواهند داشت

 مدت زیادی است که اسپاتیفای در صدد توسعه و عرضه سرویس جدید خود برای پخش پادکست‌ها است و حالا مشخص شده است که این سرویس قرار است از تبلیغات هوشمند استفاده کند.

اسپاتیفای امروز به صورت رسمی اعلام کرده که از این پس به صورت هوشمندانه تبلیغات مختلف را پخش می‌کند. بنابراین کاربران از این پس با گوش کردن پادکست‌های خاص، تبلیغات ویژه‌ای را دریافت می‌کنند که دقیقاً مطابق با سلیقه آن‌ها خواهد بود. اسپاتیفای همچنین این فرایند را در روند پخش موسیقی‌ها و پلی لیست‌ها نیز به کار گرفته است تا از طریق آن کاربران تبلیغات مناسب با خودشان را دریافت کنند.

یکی از سخنگویان اسپاتیفای در مصاحبه خود با منابع خبری The Verge اعلام کرده که این کمپانی تصمیم دارد تا با استفاده از تبلیغات هوشمند درآمد مورد نیاز برای ارائه محتوای صوتی به صورت رایگان را تأمین کند. بر این اساس کاربران در زمان پخش محتوای صوتی فیدبک‌های مربوط به سلیقه خود را به سرویس می‌فرستند و اسپاتیفای از آن طریق تبلیغات مشخصی را به آن‌ها نشان می‌دهد.

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که بسیاری از طرفداران حفظ حریم خصوصی از ارائه تبلیغات هوشمند توسط سرویس‌های آنلاین ناراضی هستند و به همین دلیل کمپانی‌های مختلف با موج زیادی از انتقادات در این زمینه مواجه شده‌اند. با این حال ارائه این قابلیت به کاربران ممکن است باعث افزایش حجم نارضایتی‌ها از استفاده از سرویس اسپاتیفای شود و پس از آن تمایل به استفاده از سرویس‌های مشابه نظیر اپل موزیک پیدا کنند.

سرویس اسپاتیفای اعلام کرده که در روند پخش پادکست‌ها تبلیغات خود را به نمایش نمی‌گذارد. با این حال اطلاعات کاربران را برای پخش محتوای دیجیتالی مختلف جمع آوری می‌کند تا از آن طریق بتواند به صورت هوشمندانه‌تر تبلیغات را به آن‌ها نشان دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373