لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دکتر ماریو از طرف نینتندو برای دستگاه‌های موبایل آماده عرضه می‌شود

دکتر ماریو از طرف نینتندو برای دستگاه‌های موبایل آماده عرضه می‌شود

 شرکت نینتندو از شب گذشته بازی جدید خود برای دستگاه‌های موبایل را با عنوان دکتر ماریو آماده عرضه کرده است.

دکتر ماریو ورلد که به تازگی آماده عرضه شده است در روز دهم جولای 2019 آماده عرضه در گوگل پلی و اپ استور می‌شود. عنوان این بازی اولین بار در ژانویه سال جاری میلادی مشخص شده بود و حالا نینتندو آن را آماده عرضه برای دستگاه‌های موبایل کرده است.

نینتندو از همین حالا تبلیغات این بازی را در وب سایت رسمی خود و فروشگاه آنلاین نرم افزاری گوگل پلی و اپ استور آغاز کرده و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا آن را آماده عرضه کند. بر اساس اطلاعات دقیق منتشر شده توسط شرکت نینتندو، بازی دکتر ماریو قرار است تا کمتر از بیست و پنج روز دیگر آماده عرضه برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی او اس شود.

شرکت نینتندو تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه این بازی برای بار دیگر توجه کاربران را به اجرای بازی‌های این شرکت در دستگاه‌های همراه جلب کند و احتمالاً با ارائه قابلیت‌های پریمیوم در آن اقدام به درآمد زایی نیز از آن‌ها بکند. گفتنی است که این بازی قرار است به عنوان یکی از بازی‌های زیر شاخه سوپر ماریو ورلد آماده عرضه به بازار شود.

در تبلیغات ویدیویی این بازی مشخص شده است که بازی دکتر ماریو شباهت زیادی به بازی‌های خانه سازی تتریس دارد و به همین دلیل مشخص شده که نینتندو تصمیم دارد تا این بازی را با اصول بازی‌های ویدیویی قدیمی آماده توسعه و عرضه میان کاربران کند.

این بازی قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به کاربران عمومی شده و کاربران می‌توانند آن را در دستگاه‌های خود نصب کنند. گفتنی است که در برخی از قابلیت‌های این بازی ممکن است کاربران نیاز به خرید گیفت کارت و پرداخت هزینه داشته باشند؛ با این حال هنوز مشخص نیست که این بازی به طور کامل رایگان است یا برخی از قابلیت‌های آن به صورت پولی آماده عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373