لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای دوم مک او اس کاتالینا آماده عرضه شد

بتای دوم مک او اس کاتالینا آماده عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته در کنار عرضه آی او اس 12 و آیپد او اس اقدام به عرضه نسخه بتای دوم مک او اس کاتالینا کرده است.

مک او اس کاتالینا که از همین حالا در فاز دوم تست‌های بتا توسط توسعه دهندگان قرار گرفته و افرادی که اکانت توسعه دهندگان را خریداری کرده باشند می‌توانند به این نسخه به صورت بهینه و سریع دسترسی داشته باشند.

نسخه جدید مک او اس کاتالینا در حال حاضر برای توسعه دهندگان ارائه شده است تا از طریق آن مشکلات فنی مربوط به آن را در کنار امکان سازگاری نسخه جدید اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای خود تست کرده و در زمان عرضه نهایی و عمومی این سیستم عامل مشکلات فنی مربوط به آن را به طور کامل برطرف کنند.

مک او اس کاتالینا در بتای دوم خود دستخوش رفع باگ‌های مربوط به اپلیکیشن‌های کاربردی جدید نظیر اپل تی وی، اپل موزیک و اپل پادکست می‌شود. علاوه بر این، قابلیت سازگاری مک او اس کاتالینا برای دریافت ورودی‌های اپل پنسل از طریق آیپد بهبود یافته است و کاربران می‌توانند به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر به این نسخه‌ها دسترسی داشته باشند.

گفتنی است کهمک او اس کاتالینا قرار است در آینده نزدیک و نهایتاً تا سپتامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به عموم کاربران شود. گفتنی است که این نسخه باعث بهبود روند توسعه و عرضه تراشه T2 و فعال سازی قفل امنیتی آن در دستگاه‌های جدید می‌شود و به همین دلیل کاربران می‌توانند از راه دور و از طریق اپلیکیشن Find My اقدام به قفل کردن دستگاه خود کنند.

مک او اس کاتالینا نسخه بهبود یافته و پیشرفته‌تر مک او اس های پیشین به حساب میاید و به همین دلیل دانلود نسخه عمومی آن که تا چند ماه دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، توصیه می‌شود. کاربران با استفاده از این نسخه از سیستم عامل می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420