لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 13 و آیپد او اس در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت

دومین بتای آی او اس 13 و آیپد او اس در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت

 شرکت اپل از شب گذشته فرایند عرضه نسخه بتای دوم آی او اس 13 و آیپد او اس را به توسعه دهندگان آغاز کرده است و از همین حالا افراد خاص با اکانت توسعه دهنده می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

توسعه دهندگانی که حساب اختصاصی اپل با قیمت 99 دلار را خریداری کرده بودند، می‌توانند از همین حالا به نسخه بتای دوم آی او اس 13 و آیپد او اس دسترسی داشته باشند و آن را به همراه کیت توسعه دهندگان آن دسترسی داشته باشند.

این به روز رسانی به صورت مستقیم می‌تواند به صورت OTA و بدون نیاز به اتصال آیفون یا آیپد به کامپیوترهای دسکتاپ دانلود و نصب شود و نیازی به محدودیت‌های ویژه دیگر ندارد. گفتنی است که این به روز رسانی در بخش Developer Cneter ارائه شده است و توسعه دهندگان می‌توانند قابلیت‌های ارائه شده در آن را مورد تست و بررسی قرار دهند.

در این به روز رسانی، روند اتصال اپل پنسل به آیپدها آسان‌تر شده است و به صورت سریع‌تر کار خواهد کرد. با این حال بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که بسیاری از قابلیت‌های آی او اس 13 و آیپد او اس با یک دیگر مشترک هستند و به صورت کاربردی امکان دسترسی به کارهای مختلف را به کاربران ارائه می‌دهند.

آی او اس 13 و آیپد او اس دارای قابلیت پشتیبانی از حالت تاریک و رابط کاربری بهینه‌تر برای انجام کارهای مختلف است.

در این نسخه بتا از آی او اس 13 بخش دسترسی به اپلیکیشن Photos بهینه‌تر شده است و نوارهای مختلفی برای تصاویر تعبیه شده است که بر اساس روز، ماه و سال عکس‌ها ویرایش می‌شوند.

کاربران از طریق اپلیکیشن Photos می‌توانند برای اولین بار به امکانات ویرایش تصاویر نظیر کراپ کردن، چرخیدن عکس‌ها، اعمال فیلترهای مختلف کنند و دیگر نیازی به اپلیکیشن‌های جداگانه برای ویرایش دستگاه‌های مختلف نداشته باشند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420