لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینترنت 5G در آیفون 12 آماده عرضه می‌شود

اینترنت 5G در آیفون 12 آماده عرضه می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 اولین نسخه از آیفون‌های مبتنی بر اینترنت 5G را آماده عرضه کند. بر این اساس آیفون 12 می‌تواند به نسل پنجم سیستم‌های مخابراتی متصل شود.

مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل در بخش پایانی گزارش اخیر خود در مورد تلفن‌های هوشمند آینده شرکت اپل، اعلام کرده که این شرکت در سال 2020 آیفون 12 را با نمایشگر اولد به همراه تغییر ویژه در سایز و سیستم ارتباطی نسل پنجم آماده عرضه می‌شود. آیفون 12 قرار است به اینترنت 5G مجهز شود.

اپل برای عرضه اینترنت 5G در آیفون 12 تلاش دارد تا با شرکت کوالکام همکاری کند و تراشه‌های ارتباطی ویژه این کمپانی استفاده کند. اپل از ماه گذشته با شرکت کوالکام بر سر همکاری درزمینهٔ توسعه و عرضه تراشه‌های ارتباطی به توافق رسیده بود و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که این شرکت در سال 2019 و 2020 فرایند عرضه و تولید آیفون‌های خود را با تراشه‌های این شرکت آماده عرضه کند.

گفتنی است که شایعات پیشین حاکی از آن بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون‌های مبتنی بر اینترنت 5G از تراشه‌های اختصاصی خودش به صورت انحصاری استفاده کند که حالا مینگ چی کو در پیش بینی‌های خود این مسئله را رد کرده است و اعلام کرده که اپل دست کم تا سال 2020 میلادی فرایند تولید و عرضه آیفون‌های مبتنی بر مودم‌های کوالکام را ادامه می‌دهد.

اپل هفته گذشته اقدام به ثبت قرار داد برای خرید یکی از واحدهای تولیدی بخش توسعه تراشه‌های ارتباطی اینتل در آلمان کرده بود و حالا مشخص شده است که این شرکت حتی در صورت خرید یک واحد تولیدی تا سال 2020 نمی‌تواند محصولات خود را به صورت انحصاری آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420