لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمام مدل‌های آیفون 12 با نمایشگر اولد تولید می‌شوند

تمام مدل‌های آیفون 12 با نمایشگر اولد تولید می‌شوند

 مینگ چی کو به تازگی اولین مجموعه پیش بینی‌های خود در مورد تولید و عرضه آیفون‌های عرضه شده در سال 2020 را منتشر کرده است و بر اساس آن مشخص شده که آیفون 12 قرار است در سه مدل با نمایشگر اولد تولید و عرضه شود.

بر این اساس مشخص شده است که سال 2019 آخرین تلاش اپل برای تولید و عرضه آیفون‌ها با نمایشگر ال سی دی خواهد بود و این شرکت از فناوری‌های جدید برای ساخت نمایشگرهای لمسی دستگاه‌های خود استفاده می‌کند. این پیش بینی‌ها اولین ادعاهای مینگ چی کو پس از انتشار خبر حذف تاچ سه بعدی در مورد آیفون 12 به حساب میاید.

مینگ چی کو اعلام کرده که اپل در تولید آیفون 11 از سه مدل تلفن هوشمند رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها دارای نمایشگر ال سی دی است که در حقیقت نسخه جایگزین آیفون XR به حساب میاید. با این حال این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فرایند توسعه و عرضه این محصولات را متوقف کند و پس از آن تمامی گوشی‌های خود را با نمایشگرهای اولد آماده عرضه کند.

بر اساس بررسی‌های این تحلیلگر سرشناس، شرکت اپل در سال 2020 اقدام به معرفی محصولاتی می‌کند که امروزه با عنوان آیفون 12 شناخته می‌شوند. آیفون 12 شامل سه مدل تلفن هوشمند با سایزهای 5.4، 6.7 و 6.1 اینچی می‌شود که تمامی آن‌ها با نمایشگر اولد آماده عرضه به بازار می‌شوند.

نمایشگرهای اولد اولین بار در سال 2017 میلادی و در زمان معرفی و عرضه آیفون X در سری گوشی‌های شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفته بود و حالا اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون 12 تمامی مدل‌های گوشی خود را با این نمایشگر تولید کند و پنل‌های ال سی دی را از چرخه تولید محصولات خود خارج کند.

نمایشگرهای اولد از لحاظ کیفیت، شفافیت و وضوح رنگ‌ها کیفیت بسیار بهتری نسبت به پنل‌های ال سی دی دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420