لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سایز آیفون 2020 مشخص شد: 5.4، 6.7 و 6.1 اینچ

سایز آیفون 2020 مشخص شد: 5.4، 6.7 و 6.1 اینچ

 شایعات منتشر شده از طرف مینگ چی کو حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 تغییرات مهمی را در سایز آیفون 2020 اعمال کند. 

بر اساس گزارش منتشر شده از طرف مینگ چی کو شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 سایز تلفن‌های هوشمند خود را تغییر دهد و پس از آن سایز بندی نمایشگرهای این تلفن‌های هوشمند را با نحوه دیگری آماده عرضه به بازار کند.
این گزارش که توسط مینگ چی کو نوشته شده است برای اولین بار در مجله دیجیتایمز منتشر شده که حاکی از آن است که سایز آیفون 2020 قرار است در برخی مدل‌ها کوچک و در برخی مدل‌های دیگر بزرگ شود.
در این گزارش آمده است که آیفون 2020 همانند سال 2018 و 2019 در سه مدل آماده عرضه می‌شوند که اپل تغییرات ویژه‌ای را در آن اعمال می‌کند. بر این اساس تلفن هوشمندی که قرار است در سال 2020 به عنوان جایگزین آیفون XS آماده عرضه به بازار شود دارای نمایشگر 5.4 اینچی خواهد بود و 0.4 اینچ اندازه آن کوچک‌تر خواهد شد.
آیفون معادل XS Max در سال 2020 قرار است با سایز 6.7 آماده عرضه شود که یک فبلت بزرگ با 0.2 اینچ بزرگ‌تر نسبت به گوشی امروزی شرکت اپل آماده عرضه می‌شود. گزارش منتشر شده از طرف دیجیتایمز حاکی از آن است که معادل گوشی آیفون XR در سال 2020 میلادی قرار است بدون تغییر در سایز آماده عرضه به بازار شود.
مینگ چی کو اعلام کرده که این محصولات همگی در نیمه دوم سال 2020 میلادی و بر اساس همان جدول زمان‌بندی همیشگی شرکت اپل آماده عرضه به بازار می‌شوند.
این محصولات قرار است با تغییرات ویژه‌ای از لحاظ سایز آماده عرضه شوند و به احتمال زیاد تغییرات کوچک این دستگاه‌ها به از بین بردن ناچ یا بریدگی بالای دوربین تمام صفحه مربوط خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420