لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارور WS-37403-7 پلی استیشن نتورک باعث قطع دسترسی کاربران به بازی‌ها شده است

ارور WS-37403-7 پلی استیشن نتورک باعث قطع دسترسی کاربران به بازی‌ها شده است

 گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران پلی استیشن 4 حاکی از آن است که ارور WS-37403-7 باعث اختلال در دسترسی آن‌ها به سرویس پلی استیشن نتورک شده است.

این ارور که به تازگی در میان کاربران پلی استیشن نتورک شایع شده، باعث شده که کاربران امکان دسترسی به بازی‌های مختلف خریداری شده از طریق گیفت کارت پلی استیشن، خرید بازی‌های جدیدتر، امکان ثبت نظر و اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین را نداشته باشند.

بر اساس بررسی‌ها شرکت سونی هنوز اقدامی برای رفع این مشکل نکرده است و هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده است. بر این اساس برخی از کاربران دستگاه‌های پلی استیشن با مشکلات متعددی برای دسترسی به بازی‌های خود مواجه شده‌اند.

این ارور باعث می‌شود تا کاربران حتی امکان دسترسی به سرویس‌های پلی استیشن موزیک و پلی استیشن ویدیو را نیز نداشته باشند و به‌کل نتوانند از خدمات این سرویس استفاده کنند.

با وجود تمامی این مسائل مشخص شده که این مشکل تنها در برخی از ریجن‌های خاص به وجود آمده و برخی دیگر از کاربران پلی استیشن نتورک همچنان به بازی‌های ارائه شده در این سرویس دسترسی دارند.

ارور WS-37403-7 که اخیراً در کنسول مای پلی استیشن 4 ایجاد شده باعث اختلالات بسیار زیادی برای کاربران شده است. با این حال این ارور احتمالاً در آینده نزدیک و با عیب یابی مای مختلف شرکت سونی برطرف می‌شود و کاربران برای بار دیگر می‌توانند به صورت بهینه به بازی‌ها و خدمات ارائه شده در این شبکه دیجیتالی دسترسی داشته باشند و از آن‌ها به صورت بهینه و کاربردی استفاده کنند.

گفتنی است که این ارور هنوز به صورت ریشه عیب یابی نشده است و اطلاعی از دلیل به وجود آمدن آن وجود ندارد. با این حال ممکن است با تغییر آی پی بتوان مشکل یاد شده را برطرف کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420