لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل از قابلیت لاگین کردن با اپل آیدی استقبال می‌کند

گوگل از قابلیت لاگین کردن با اپل آیدی استقبال می‌کند

 یکی از مدیران شرکت گوگل به تازگی در مصاحبه خود اعلام کرده که از قابلیت Sign in with Apple و لاگین کردن با اپل آیدی استقبال می‌کند و آن را به عنوان تهدیدی برای رقابت با گوگل نمی‌داند.

Mark Risher مدیر بخش راه اندازی محصولات گوگل در مصاحبه خود اعلام کرده این قابلیت هر چند که برای رقابت با شرکت گوگل تولید شده است، اما امکان لاگین کردن با اکانت اپل آیدی آن‌چنان برای شرکت گوگل دردسر ساز نیست. وی اعلام کرده که این قابلیت اتفاقاً بسیار مفید و کارآمد است و باعث می‌شود تا کاربران محدودیت کمتری برای ورود به حساب‌های کاربری مختلف داشته باشند و بتوانند به صورت سریع‌تر وارد حساب‌های کاربری مختلف شوند.

وی اعلام کرده که این قابلیت محدودیتی را برای گوگل ایجاد نمی‌کند و تمام محدودیت‌های آن مربوط به شرکت‌های دیگری می‌شود که خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند. وی بدون اشاره به شرکت فیس بوک اعلام کرد که افشا سازی‌های اخیر در مورد نشت اطلاعات کاربری برخی از شبکه‌های اجتماعی باعث ناامن شدن فضای اینترنت می‌شود و به همین دلیل کمپانی اپل با توسعه و عرضه این قابلیت می‌تواند جلوی بسیاری از این مشکلات را بگیرد و امنیت کاربران را درزمینهٔ استفاده از دنیای اینترنت تضمین کند.

گفتنی است که اپل در جریان رویداد WWDC 2019 اقدام به رونمایی از قابلیت لاگین کردن از طریق اپل آیدی در حساب‌های کاربری مختلف کرده است. این قابلیت قرار است از زمان عرضه آی او اس 13 به بعد در اختیار کاربران قرار بگیرد که همانند سرویس نرم افزاری گوگل امکان لاگین کردن سریع و یکپارچه را به کاربران ارائه می‌دهد. تا پیش از این نیز کاربران می‌توانستند از همین سرویس که توسط فیس بوک عرضه شده بود نیز استفاده کنند اما افشای اطلاعات شخصی کاربران این شبکه اجتماعی باعث شد تا بسیاری از کاربران تمایل کمتری نسبت به استفاده از آن داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420