لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحریم هواوی بیش از 30 میلیارد دلار ضرر را در پی خواهد داشت

تحریم هواوی بیش از 30 میلیارد دلار ضرر را در پی خواهد داشت

 مدیر عامل اجرایی شرکت هواوی اخیراً طی مصاحبه که روز دوشنبه انجام داده اعلام کرد که این شرکت در طول دو سال آینده به دلیل تحریم‌های اعمالی از طرف آمریکا بیش از 30 میلیارد دلار ضرر می‌کند. تحلیلگران اقتصادی بر این باور هستند که تحریم هواوی حداقل تا دو سال دیگر ادامه خواهد داشت.

نزدیک به یک ماه پیش بود که دولت آمریکا شرکت هواوی را در لیست سیاه تحریم‌های اقتصادی خود قرار داد و اعلام کرد که شرکت‌ها و کمپانی‌های تولید کننده محصولات نرم افزاری و سخت افزاری نمی‌توانند با هواوی همکاری کنند. هواوی به همین دلیل تولید و عرضه بسیاری از محصولات خود و به‌خصوص دستگاه‌های دسکتاپ و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را به تعویق انداخته است.

هواوی از این پس امکان همکاری با بسیاری از شرکت‌های آمریکایی نظیر اپل، گوگل، اینتل، انویدیا، کوالکام و مایکروسافت را ندارد. به همین دلیل این شرکت برای تأمین قطعاتی نظیر پردازنده، کارت‌های گرافیک، لایسنس رسمی سیستم عامل ویندوز و موارد دیگر با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است که به آن دلیل امکان عرضه کامپیوترهای دسکتاپ را ندارد.

از طرف دیگر این شرکت نمی‌تواند سرویس‌های گوگل پلی را به کاربران تلفن‌های هوشمند آینده خود عرضه کند که این مسئله باعث کاهش تمایل کاربران برای خرید محصولات این شرکت می‌شود.

مدیرعامل اجرایی هواوی اعلام کرده که با احتساب کاهش میزان درآمد این شرکت در طول دو سال گذشته، درآمد این شرکت نزدیک به 100 میلیارد دلار خواهد بود و این شرکت در طول دو سال آینده که دولت آمریکا بر سر کار است نهایتاً تا 30 میلیارد دلار در زمینه‌های مختلف با ضرر مواجه می‌شود.

با وجود تمام این مسائل، هواوی یکی از پیشگامان عرضه تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت 5G به حساب میاید و به همین دلیل این شرکت امید دارد تا در آینده نزدیک بتواند درآمد زیادی از این راه به دست آورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420