لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اکانت‌های ربات را به توسعه دهندگان گزارش می‌دهد

اپل اکانت‌های ربات را به توسعه دهندگان گزارش می‌دهد

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که نشانگری ویژه را برای تائید کاربران حقیقی در اپلیکیشن‌ها و حساب‌های کاربری مختلف در نظر گرفته است که از آن طریق توسعه دهندگان می‌توانند گزارش‌های مربوط به اکانت‌های ربات را تشخیص دهد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از نسخه‌های بتای آی او اس 13 و مک او اس کاتالینا، توسعه دهندگان می‌توانند به صورت سریع و به روز شده اقدام به پیدا کردن اکانت‌های ربات و جعلی در اپلیکیشن‌های مختلف کنند و از آن طریق امنیت کاربران واقعی را بیشتر از گذشته حفظ کنند.

این قابلیت با عنوان «نشانگر کاربران واقعی» (Real User Indicator) شناخته می‌شود که توسعه دهندگان از آن طریق می‌توانند واقعی بودن یک کاربر در فضای اپلیکیشن خود را تشخیص دهند و از فعالیت اکانت‌های فیک و جعلی در سرویس‌های نرم افزاری خود جلوگیری کنند.

این قابلیت هیچ فرایند اضافه‌ای را در ثبت نام و استفاده کاربران از حساب‌ها و سرویس‌های مختلف ایجاد نمی‌کند. با این حال توسعه دهندگان می‌توانند فقط در اپلیکیشن خودشان اطلاعات دقیق مربوط به فعالیت کاربران را تشخیص دهند و در صورت وجود اکانت جعلی از افزایش فعالیت آن‌ها در دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل جلوگیری کنند.

شرکت اپل در توضیح این قابلیت اعلام کرده این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران ناشناس نتوانند از طریق دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل اقدام به خرید و ثبت نام در اکانت‌های مختلف کنند و حتی در صورت احراز شدن جعلی بودن یک اکانت جلوی فعالیت آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی بگیرند.

اپل تصمیم دارد تا با استفاده از این قابلیت و موارد مشابه استفاده از دستگاه‌های توسعه یافته توسط خود را بهینه‌تر کند و از استفاده مداوم کاربران جعلی و هکرها از آیفون‌ها و آیپدها جلوگیری کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420