لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی ادوبی تصاویر فتوشاپ شده را تشخیص می‌دهد

ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی ادوبی تصاویر فتوشاپ شده را تشخیص می‌دهد

 شرکت ادوبی به عنوان توسعه دهنده نرم افزار فتوشاپ به تازگی از ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرده که می‌تواند به طور دقیق تصاویری که توسط این نرم افزار ویرایش شده‌اند را تشخیص دهد و تغییرات دقیق را به کاربران نشان دهد.

یکی از سخنگویان ادوبی در مصاحبه خود با وب سایت TheVerge اعلام کرده که این شرکت فعلاً تصمیمی برای تجاری سازی و عرضه این محصول به بازار ندارد؛ با این حال هوش مصنوعی این نرم افزار با کسب الگوریتم‌های کامل نرم افزار فتوشاپ توانسته دقت خود را به 99 درصد برساند.

وی در ادامه مصاحبه خود اعلام کرده که ادوبی به ساخت و عرضه نرم افزار تأثیرگذاری مثل فتوشاپ افتخار می‌کند، اما تهدیدهایی که این نرم افزار در دنیای امروزی به وجود آورده را نمی‌توان نادیده گرفت و عکس‌های ویرایش شده و جعلی که با استفاده از این نرم افزار تولید می‌شوند ممکن است دردسرهای بسیار زیادی را برای افراد مختلف به وجود بیاورد و حتی به مجرمین درزمینهٔ جعل اسناد مختلف کمک کند.

بر این اساس می‌توان به این امید بود که در آینده نزدیک دیگر تشخیص تصاویر فتوشاپ شده کار دشواری نخواهد بود و نیاز به بررسی متخصصین مختلف ندارد و هوش مصنوعی توسعه یافته توسط ادوبی می‌تواند به‌صورت دقیق در مورد نحوه ویرایش و اصطلاحاً فتوشاپ شدن یک تصویر پاسخ دهد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان داده که تنها 53 درصد از افرادی که تصویر خود را با استفاده از فتوشاپ ویرایش می‌کنند و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند، به این مسئله اعتراف می‌کنند و باقی افراد به‌دروغ میگویند که تصاویر آن‌ها تحت تأثیر هیچ افکت و ویرایشی قرار نگرفته است. الگوریتم توسعه یافته در آینده نزدیک می‌تواند این ادعاهای کذب را برملا کند. گفتنی است که در پس از انجام این نظر سنجی ادوبی ادعای شرکت کنندگان آن را توسط الگوریتم هوش مصنوعی خود مورد بررسی قرار داده که در 99 درصد موارد صحیح بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373